![]() |
Jawel de huur prijzen zijn niet hoog.
Men moet op tijd de problemen inzien,anders kan het wel eens te laat zijn om er nog iets aan te veranderen. Wat is er volgens u dan goed aan het kiel? |
Citaat:
*redelijk huurpijzen en koopprijzen *Toch nog een groot aanbod aan winkels *Dicht bij alle invalswegen *Ik hou persoonlijk wel van de eerlijkheid en het gedrag/solidariteit van de gewone,"simpele" mensen *Als de Tir een succes wordt, is dat ook meegenomen *Grote sportcomplexen zoals het Beerschot Stadion |
Ik ben een rasechte sinjoor en zou voor geen geld van de wereld Antwerpen willen verlaten. Ik woon er doodgraag! :) Maar zoals elke andere stad heeft Antwerpen ook z'n eigen problemen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het heel interesant vinden om meer uitleg te kijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat is een sinjoor juist?Als beide ouders in Antwerpen zijn geboren of moeten alle groot ouders ook in Antwerpen geboren zijn? |
Citaat:
|
Ik vind beide opties opgaan. Ik woon graag in Antwerpen, maar ik zie de ondergang van 't Stad wel met lede ogen aan...
Verhuizen zal ik echter nooit, dat de volksvreemden maar terugkeren! |
Definitie van een Antwerpenaar van Kielse bulldog:
Citaat:
En ik vind het al heel mijn leven zo fijn in Antwerpen. Ingenious is liever. Van haar mag ik blijven:-D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ni durven
|
Het is zeer begrijpelijk dat Vlaams Belang zo veel stemmen heeft in Antwerpen.
Spreekt voor zich |
Citaat:
|
Waar Filip Dewinter ook woont, Ekeren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be