Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nood aan meer voorlichting op scholen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=32100)

Vlaanderen Boven 8 april 2005 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wanneer was "toen"? Is dat al lang geleden?

Zo'n twee jaar geleden.

Andro 8 april 2005 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Het was dat of het klooster :lol: :lol: :mrgreen:

Gelukkig heb je een goeie keuze gemaakt.

Pietje 8 april 2005 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Gelukkig heb je een goeie keuze gemaakt.

8) Ik heb nooit een voet binnen een katholieke school gezet, en ben mijn ouders daar eeuwig dankbaar voor.8)

Andro 9 april 2005 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Ik heb nooit een voet binnen een katholieke school gezet, en ben mijn ouders daar eeuwig dankbaar voor.8)

Wat een lieve ouders.

Vlaanderen Boven 9 april 2005 00:08

Ik heb heel mijn middelbaar in een katholieke school gezeten en had daar eigenlijk helemaal geen last van.

Andro 9 april 2005 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik heb heel mijn middelbaar in een katholieke school gezeten en had daar eigenlijk helemaal geen last van.

Prijs je gelukkig.

la_Principessa 9 april 2005 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven

idem

PollyCorrect 9 april 2005 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Zeg raf gij stopt maar niet over homos he.
Soit, meer voorlichting (vooral in BSO en TSO) zou idd niet slecht zijn.

Ik vraag me af of Raf wel ooit de tijd vindt om eens een dark roompje te bezoeken met al dat gepost hier! volgens mij heeft ie slechts de tijd voor een theoretisch sex-leven :D

Raf 26 oktober 2010 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 1022557)
Het thema holebiseksualiteit moet deel uitmaken van de ontwikkelingsdoelen en eindtermen van het basis- en secundair onderwijs, in het kader van een correcte en volledige relationele en seksuele vorming. Het holebithema dient opgenomen te worden in de leerplannen en ook het hoger onderwijs moet er aandacht aan schenken. De onderwijskoepels en schoolgemeenschappen moeten individuele leerkrachten stimulansen geven om een cultuur van openheid te creëren rond het holebi-zijn van leerlingen en leerkrachten. Enkel door duidelijke communicatie vanuit de overheid en de schoolgemeenschappen kan er een brede maatschappelijke aanvaarding en een attitudewijziging komen in alle netten en op alle niveaus van het onderwijs. De Holebifederatie kan deze taak ter harte nemen als zij de mogelijkheid heeft hier blijvend aan te werken en er structureel voor ondersteund wordt.

Weet er iemand of dit nu effectief in de eindtermen werd opgenomen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be