![]() |
Citaat:
Hier gaat het niet enkel over nieuwe belgen. |
Citaat:
|
Het vlaams blok gebruikt vooral dit soort termen in samenhang:
de vreemdeling, de illegaal, de onaangepaste, de migrant, de moslimfundamentalist, terrorisme, bendeleiders, bendekes, straatcriminaliteit, carjackings door oosteuropeanen, jonge dealerkes, onveiligheid, meer blauw op straat, 'men moet de taal leren' (de meesten kennen de taal beter dan sommige ministers en europeanen die enkel Emgels spreken en de nationaliteit kado krijgen), mafia, drugs en illegalen, vreemdelingen en mensenhandel en prostitutie. Dat men de mensen van een andere origine moet promoten en de beeldvorming errond moet opvijzelen is duidelijk. De negatieve associaties worden als een mantra afgedreund door het blok. Continu wordt het hebben van een andere origine geassocieerd met criminaliteit. een opvallende gelijkenis met de Joden van toen. Een jood was een onaangepaste, hij moest die baard laten scheren, het was een sluwe verkoper, een crimineel die met ons geld juwelen kocht... Enfin de gelijkenissen met wat het blok van plan is en met wat de nazis deden is voldoende bewezen. |
Citaat:
|
Citaat:
de brave allochtonen die hier vredig leven én assimileren. Doe nu niet onnozel he. Een brave allochtoon die hier vredig leeft maar naar Blok-normen niet geintegreerd genoeg is, moet óók verdwijnen voor jullie. |
Citaat:
|
serieus?
|
Ik ben nog steeds overtuigd dat rascisme op vooroordelen is gebaseerd. :!:
|
Ben je daar helemaal zelf achter gekomen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de realiteit niet overeenkomt met politiek correct denken dan ben je een van de volgende : - Racist - Facist - Mestkever - Zwetzak - Blok-gespuis - Ondemocraat ...enz. |
Citaat:
|
en als je mening niet overeenkomt met die van het Blok ben je een extreem-links rat, een naieveling, een politiek-correcte lul, een leugenaar, een illegaal, een volksverrader, een dommerik (verstand komt met de jaren, hoor ik hier al lachend fluisteren), een terroristenvriend, een communist met miljoenen doden op zijn geweten, en van die dingen.
Het komt van twee kanten schat. |
Citaat:
|
voila, quicky kent het standpunt van z'n eigen partij niet...
|
Citaat:
linkse ratte :) |
Citaat:
(btw dat lachend fluisteren van dat verstand zal wel van mij komen, maar ja, 'k was vergeten dat je hier altijd serieus moet zijn) |
Citaat:
geen reden om in de slachtofferrol te kruipen in elk geval. |
Citaat:
Dat ze zich gedragen ja, da's één voorwaarde, maar de andere is aanpassen. |
Citaat:
Ik neem geen slachtoffer rol aan . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be