Brugge Veilig en Leefbaar |
8 mei 2005 17:22 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:lol: Uitgeblust... Laat me niet lachen!!! :lol: Daarmee dat uw meelopers ons op de betoging van de NtG in Brugge destijds kwamen vertellen dat Vlaanderen Leefbaar radicaler zou zijn dan het Vlaams Blok! Uw toenmalige vriendin uit Beernem kwam het me persoonlijk vertellen. Na afloop ben je samen met oa haar en een paar van je meelopers gaan eten in Brugge. Vieze leugenaar!
Een paar fotootjes van de meetings in Nibelungenhalle van Passau, waar Decoorne destijds ook op te gast was:
|
Weeral aan het roddelen, niets van wat u hierboven plaatste is waar ! Ten andere, wat een ander zegt ben ik niet verantwoordelijk voor... En gaan eten, ook al een leugen ! Toen wij een ogenblik met een aantal mensen iets nieuws wilden proberen ging het om eerlijker, rechtlijniger en correcter. Precies omdat in mij niet meer het nodige vuur stak heb ik vlug de ganse zaak opgegeven. Waarom zou ik, en eigenlijk voor wie... Toch niet voor ons dom volk, ook d�*t heb ik begrepen. Meer woorden maak ik niet meer vuil aan uw gezwets, u doet dit toch maar om niet te moeten ingaan op wat ik plaatste in de topic. Slappeling...:roll:
|