Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Effe evalueren van de N-VA... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=3405)

Activist 20 mei 2003 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celebfin
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Waaruit u concludeert dat al wie de Belgische Staat verdedigt, corrupt is. :roll:

Neen, maar wel DOM is!

:lol: Hahahaha... 0.0% stemmen voor de B(L)UB... Hihihihi...

correctie 0,5% in de provincies waar ze opkomt. De NVA zou beter hand in eigen boezem steken, zei hebben een heel bos verspild aan affiches en wat levert het op: 1 zeteltje.

De BUB heeft een minimale vertegenwoordiging in de pers gekregen ...wat heeft het opgeleverd ... 0.5% ...niets.
En dat zal nog een lange tijd zo blijven .

Tantist 21 mei 2003 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Activist

Scheldtirade vanwege het Blok ? Furieus reageren ?
Wij hebben enkel een strategische hand uitgestoken.

Euhm zeker dat je niet meer dan 3gr. gebruikt hed ?

Voor de camera's alleszins... Maar lees maar eens wat Guderian allemaal zegt, en Vlaanderen72 (en die zijn wél lid, in tegenstelling wat er enkelen mogen beweren).

Andere, flaminganten binnen het Blok en geen rechtsextremisten steken idd hun hand uit. Moet je daarom je ogen sluiten voor wat er de rest gezegd en geschreven is?

Maar goed, je hebt gelijk: laat ons ons optrekken aan die echte flaminganten zoals Frank Vanhecke en Jan Van Den Berghe, en dat uitschot uit jullie partij vergeten. Alleen het feit dat dat uitschot zo reageert, doet mij volharden in wat ik zei. Maar dat moet je wel nuanceren. Vanhecke heeft gelijk als ie zegt dat het VB een huis is met vele kamers.

Tantist 21 mei 2003 14:04

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Waaruit u concludeert dat al wie de Belgische Staat verdedigt, corrupt is. :roll:

Neen, maar wel DOM is!

correctie 0,5% in de provincies waar ze opkomt. De NVA zou beter hand in eigen boezem steken, zei hebben een heel bos verspild aan affiches en wat levert het op: 1 zeteltje.

Ik denk niet dat Guderian van de N-VA is hoor... Dus informeer je eerst voor je er maar op los schiet.

Tantist 21 mei 2003 14:11

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Neen, maar wel DOM is!

Enne 0,5%? Jullie gebruiken echt een vermenigvuldiger als jullie over getallen spreken he?

Antwerpen: 0,23%
BHV: 0,29%
Leuven: 0,29%
Namen: 0,31%
Oost-Vlaanderen, dan nog in kartel met BEB: 0,19%
Waals-Brabant: 0,59% (Heee, het zit er toch eens boven!!!)

vlaanderen72 21 mei 2003 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
[]

Voor de camera's alleszins... Maar lees maar eens wat Guderian allemaal zegt, en Vlaanderen72 (en die zijn wél lid, in tegenstelling wat er enkelen mogen beweren).

en dat uitschot uit jullie partij vergeten. Alleen het feit dat dat uitschot zo reageert, doet mij volharden in wat ik zei.

Seg uitschot ik ben lid ja en ben blokker maar ik heb al duizenden keren gezegt dat het blok, het dichtst bij mijn gedachtengoed ligt en ik daarom voor die partij kies maar dat ik ook VEEL EN VEEL RADICALER EN FANATIEKER BEN!!!!

zorroaster 21 mei 2003 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Seg uitschot ik ben lid ja en ben blokker maar ik heb al duizenden keren gezegt dat het blok, het dichtst bij mijn gedachtengoed ligt en ik daarom voor die partij kies maar dat ik ook VEEL EN VEEL RADICALER EN FANATIEKER BEN!!!!

Nee toch? Goed dat je het zegt, we hadden het nog niet door!

Hans1 21 mei 2003 22:37

Ik denk dat de NVA niet hoog van de toren moet blazen tegen de BUB'ers. Zij kregen alle media-aandacht en werden flink gesponsord door de Belgische staat. Wij kregen vrijwel geen media en zeker geen geld. Bovendien hebben wij geen partij geërfd uit het verleden.

Uiteindelijk verschil tussen ons? NVA 1 zetel, wij 0.

Denk daar maar eens over na. :wink:

Hans1 21 mei 2003 22:38

Enne, meer dan 10.000 Belgen hebben voor een partij gestemd louter op programma want we hebben voor geen enkele persoon campagne gevoerd.

Vlaamse Leeuw 21 mei 2003 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Enne, meer dan 10.000 Belgen hebben voor een partij gestemd louter op programma want we hebben voor geen enkele persoon campagne gevoerd.

Dus zelfs geen affiches met de lijsttrekker en lijstduwer op. :wink:

Activist 21 mei 2003 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Scheldtirade vanwege het Blok ? Furieus reageren ?
Wij hebben enkel een strategische hand uitgestoken.

Euhm zeker dat je niet meer dan 3gr. gebruikt hed ?

Andere, flaminganten binnen het Blok en geen rechtsextremisten steken idd hun hand uit. Moet je daarom je ogen sluiten voor wat er de rest gezegd en geschreven is?

Maar goed, je hebt gelijk: laat ons ons optrekken aan die echte flaminganten zoals Frank Vanhecke en Jan Van Den Berghe, en dat uitschot uit jullie partij vergeten. Alleen het feit dat dat uitschot zo reageert, doet mij volharden in wat ik zei. Maar dat moet je wel nuanceren. Vanhecke heeft gelijk als ie zegt dat het VB een huis is met vele kamers.

Oh ja en Guderian en Vlaanderen72 vormen samen een meerderheid in uw partij ...in elke partij zitte wel kiekes ...zelfs in de NV-A ...in Agalev ni (zemme ze allemaal afgemaakt) . Er is overal uitschot.

vlaanderen72 22 mei 2003 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72

Nee toch? Goed dat je het zegt, we hadden het nog niet door!

:roll: 'Tis maar dat ge het dan nu weet! :wink:

vlaanderen72 22 mei 2003 11:53

Citaat:

[

Oh ja en Guderian en Vlaanderen72 vormen samen een meerderheid in uw partij ...in elke partij zitte wel kiekes ...zelfs in de NV-A ...in Agalev ni (zemme ze allemaal afgemaakt) . Er is overal uitschot.

Ela gastje ! :x

zorroaster 22 mei 2003 16:54

Citaat:

Ik denk dat de NVA niet hoog van de toren moet blazen tegen de BUB'ers. Zij kregen alle media-aandacht en werden flink gesponsord door de Belgische staat. Wij kregen vrijwel geen media en zeker geen geld. Bovendien hebben wij geen partij geërfd uit het verleden.

N-VA 200.000 stemmen in Vlaanderen en bijgevolg 4,8%... Zonder kiesdrempel hadden we zelfs zo'n 3 zetels binnengehaald!
U zit hier op leugenachtige basis (ja, wanneer krijgen we daar eens antwoord op? of mogen we dat al definitief klasseren als de zoveelste BUB-leugen?) te verkopen dat de BUB een halve procent zou hebben en denkt al kapsones te mogen verkopen!

Het stemt inderdaad tot nadenken hoe blind en eigengereid de mens toch maar kan zijn, zeker als hij denkt gelijk te hebben.

Vlaamse Leeuw 22 mei 2003 17:14

Als we het gemiddelde nemen van de 6 cijfers dan komen we uit op een magere 0.32%. Dit zijn ongeveer een 13.500 mensen in plaats van 21.000. Een klein verschil, dat geef ik toe.

Tantist 22 mei 2003 17:41

Citaat:

N-VA behaalde 200 000 stemmen, zonder daar over te moeten liegen en marchanderen en arithmetique hollandaise toe te passen. BUB 10 000 (wat meer is dan ik verwacht had), klopt dat op en liegt daar over dat het zwart ziet. 20 keer meer stemmen haalt de N-VA. Denk daar maar eens over na. :wink:

ViveLaBelgique 30 augustus 2012 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Amiga (Bericht 96052)
marie-rose morel in de strijd werpen, met haar charmes de vlaamse kiezer warm maken voor de vlaamse verkiezingen....

Haar vader gaat meer stemmen binnenhalen en heeft totaal geen charmes.

Boduo 30 augustus 2012 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306348)

Glazen bol ???

Perzik 30 augustus 2012 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 98259)

Lol

nabat54 30 augustus 2012 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6306348)

De BUB is op dreef blijkbaar.
Zit ge u te vervelen jongen ?

Vlaanderen Boven 30 augustus 2012 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 95536)
Ja, de N-VA is erin. Alle critici die hoonden dat ze nooit de kiesdrempel zouden halen krijgen ongelijk. Maar het is zeker en vast een Pyrrhusoverwinning geworden, want de N-VA heeft slechts 1 vertegenwoordiger, en verkeert daarmee in de toestand van Franske van der Elst van de VU en Karelke Dillen van het Vlaams Blok.

Tien jaar later:

8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be