![]() |
Citaat:
En dat zal nog een lange tijd zo blijven . |
Citaat:
Andere, flaminganten binnen het Blok en geen rechtsextremisten steken idd hun hand uit. Moet je daarom je ogen sluiten voor wat er de rest gezegd en geschreven is? Maar goed, je hebt gelijk: laat ons ons optrekken aan die echte flaminganten zoals Frank Vanhecke en Jan Van Den Berghe, en dat uitschot uit jullie partij vergeten. Alleen het feit dat dat uitschot zo reageert, doet mij volharden in wat ik zei. Maar dat moet je wel nuanceren. Vanhecke heeft gelijk als ie zegt dat het VB een huis is met vele kamers. |
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen: 0,23% BHV: 0,29% Leuven: 0,29% Namen: 0,31% Oost-Vlaanderen, dan nog in kartel met BEB: 0,19% Waals-Brabant: 0,59% (Heee, het zit er toch eens boven!!!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de NVA niet hoog van de toren moet blazen tegen de BUB'ers. Zij kregen alle media-aandacht en werden flink gesponsord door de Belgische staat. Wij kregen vrijwel geen media en zeker geen geld. Bovendien hebben wij geen partij geërfd uit het verleden.
Uiteindelijk verschil tussen ons? NVA 1 zetel, wij 0. Denk daar maar eens over na. :wink: |
Enne, meer dan 10.000 Belgen hebben voor een partij gestemd louter op programma want we hebben voor geen enkele persoon campagne gevoerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U zit hier op leugenachtige basis (ja, wanneer krijgen we daar eens antwoord op? of mogen we dat al definitief klasseren als de zoveelste BUB-leugen?) te verkopen dat de BUB een halve procent zou hebben en denkt al kapsones te mogen verkopen! Het stemt inderdaad tot nadenken hoe blind en eigengereid de mens toch maar kan zijn, zeker als hij denkt gelijk te hebben. |
Als we het gemiddelde nemen van de 6 cijfers dan komen we uit op een magere 0.32%. Dit zijn ongeveer een 13.500 mensen in plaats van 21.000. Een klein verschil, dat geef ik toe.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit ge u te vervelen jongen ? |
Citaat:
![]() 8-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be