![]() |
Citaat:
Neen, van mij mag de dagelijkse stempelcontrole zeker en vast weer ingevoerd worden. |
@ Knuppel
Citaat:
Zerotollerantie, nem ! :roll: |
zeker de stempelcontrole niet afschaffen,integendeel 2 x per dag zoals in mijn tijd om het zwart werk te vermijden en het dopgeld verminderen zodat ze terug willen(moeten)werken.welke onzinnige maatregelen treft die spleet nu toch,de gepensioneerden onbeperkt bijverdienen,hij zegt er niet bij dat zijn belastingdiensten dan alles terug komen halen wat ge verdient hebt.ge kun niet begrijpen dat er zovelen zijn die zich een rad voor de ogen laten draaien. :idea:
|
Citaat:
|
Ach, dat stempelen brengt toch niets op. Vivant wilde zelfs aan iedereen een basisinkomen geven. Als je de uitkeringen nog lager zou maken, moet je ook niet verwonderd zijn dat de criminaliteit nog meer stijgt...
500 euro is echt niet zoveel hoor... |
Citaat:
|
Citaat:
Toch maar een stempeltje halen ter controle dan? Kunnen ze tenminste geen acht uur per dag gaan zwart werken en witwerkers hun job bedreigen. :wink: |
Inhaalverbod voor vrachtwagens op spitsuren ???
Moet dat nu nog steeds in een regeerakkoord?Dat hadden al jaren geleden moeten doen ! Ga maar eens kijken op de ring in Antwerpen op het spitsuur,ofwel staat iedereen vast ofwel houden de vrachtwagens een rodeo om toch nog elkaar te kunnen in halen.In Nederland bestaat dit al jaren,waarom duurt het bij ons zo lang ? |
T'is dus een goed voorstel, maar het had al veel eerder kunnen/moeten gebeuren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb die punten eens nagelezen. Ik vind ze zo belangijk dat ze eigenlijk het papier waarop ze staan nog niet eens waard zijn.
KUnnen ze nu echt met niets beters op de proppen komen? |
Ik hoorde Stevaert (wel weer typisch op z'n steves) het voorstel aandragen om passagiers in de daluren gratis te laten rijden. Zou dit voorstel steek houden?
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be