![]() |
Het lijkt me eigenlijk een zeer eigenzinnig werk. Mijn hoofd eraf als het hier niet gaat om een interpretatie van "Die Leiden des jungen Werthers" van Hess.
|
Breek me de bek niet open over Goethe Hess. Die lul heeft mijn carrière verkloot.
|
En wat ga je nu aanvangen? Ander onderwerp, of toch maar meteen een andere opleiding?
|
Het is een waar dilemma. Ik denk dat ik maar voor de wiskunde ga. Cashflow zegt dat ik dan eerste minister kan worden.
|
Citaat:
|
wiskunde is voor dommekloten die geen talen kunnen.
analfabeten zijn het. zulke mensen wil ik nog niet als buren. |
Citaat:
|
En talen zijn voor dommekloten die geen wiskunde kunnen...
In mijn geval alleszins. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Engels is bijvoorbeeld al een afvallige taal, wegens het ontbreken van geslachten.
|
Taalsoorten van makkelijker naar moeilijker: Germaanse > Romaanse > Slavische
|
Citaat:
Daarmee dat er aan de KUL procentueel minder germanisten afstuderen dan romanisten zeker. |
Citaat:
Dit in complete tegenstelling tot het Fins, vanwege de agglutinatie en de vijftien naamvallen; het Hongaars (wegens verwant met het Fins); de Chinese talen wegens het schrift, en natuurlijk ook het Latijn en het Grieks. |
Pff, Latijn is uiteindelijk ook maar een sissy-taal.
Het probleem is gewoon dat er zóveel mensen aan beginnen in het middelbaar dat meer dan de helft afvalt. Vooral in Leuven is dat een probleem.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
|
heil mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
Frans: Esperanto: En er zullen natuurlijk nog een heleboel andere talen zijn waar er iets mee mis is. |
Engels had ooit ook geslachten hoor, maar die zijn ergens gedropt in de Normandische periode geloof ik, of later.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be