![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En zolang gij U hier voor de heilige uitgeeft, zal ik die plaat laten draaien. Dat is toch eerlijk he. Wanneer gij de mensen Valselijk beschuldigd, mag ik de waarheid schrijven. En ook zolang ik wil Lucien. Wanneer U niet wilt hebben dat dit geschreven wordt, stop dan met lasteren. U hebt mijn naam eveneens vernoemd, en daarom zet ik U teru in de wind. En hetgeen ik hier neerzet is geen laster, maar de waarheid als een koe. Uw inhoudelijk e leugens en gezever kennen we reeds. Zoals ook de berichtgeving naar de morgen toe. |
Citaat:
En zolang gij U hier voor de heilige uitgeeft, zal ik die plaat laten draaien. Dat is toch eerlijk he. Wanneer gij de mensen Valselijk beschuldigd, mag ik de waarheid schrijven. En ook zolang ik wil Lucien. Wanneer U niet wilt hebben dat dit geschreven wordt, stop dan met lasteren. U hebt mijn naam eveneens vernoemd, en daarom zet ik U teru in de wind. En hetgeen ik hier neerzet is geen laster, maar de waarheid als een koe. Uw inhoudelijk e leugens en gezever kennen we reeds. Zoals ook de berichtgeving naar de morgen toe.[/quote] U beschuldig ik enkel van uitzonderlijke domheid :lol: , uw partijtop daarentegen van zelden geziene smeerlapperij in het quadraat. 8) Maak uzelf maar belachelijk... :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
Geen enkele Blokker krijgt me over mijn toeren, ik geniet intens... :wink: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be