![]() |
Bertje Anciaux is zeer gelukkig met het regeerakkoord.
Nu heeft hij straks terug een ministerpostje, meer moet het niet zijn. Dat er van de Vlaamse eisenbundel NIETS is terechtgekomen zal hem een zorg wezen. SPIRIT had toch reeds bij de splitsing van de VU het Vlaamse-nationalisme afgezworen. |
Citaat:
Als het maar geld, macht en een Belgische ministerportefeulle oplevert. Wat Schiltz ooit in het buitenland presteerde doet Bert in Vlaanderen dunnetjes over: 'Vive la Belgique' femelen. De weerzin van het Vlaamse volk, dat hij terwille van zijn eigenbelang opzij schuift, zal hem wel de rest van zijn leven blijven achtervolgen. Een fameuze straf voor zo een gevoelige jongen als je het mij vraagt. :wink: |
Politiek en gevoelig?
Toneel ja. Ervaring leert ons dat een politicus zichzelf in alle bochten zal wringen om toch maar aan de vetpotten te mogen hangen.Of te kunnen blijven hangen. Dat er een paar miljoen mensen van afhankelijk zijn zijn ze al lang vergeten; En ze moeten daar ook niet teveel aan denken. De Ingemetselde kabinetten zorgen voor het reele bestuur. 1 keer op de 4 jaar, of wat vroeger indien de zakkenvullerij ruzie veroorzaakt moeten ze hun toneel wat publieker maken en de "kiezer" gaan bespelen. Mr Ansjo is een klassiek voorbeeld van dit soort fortynjager . |
het is bij elke verkiezing hetzelfde,tijdens de campagne word er met vlaamse eisen gegooid dat het niet mooi meer is,eens de verkiezingen voorbij,en er moet een regering gevormd worden,zijn ineens alle vlaamse eisen verdwenen,die italiaanse jeannet moet zich nogal een man voelen zeg,hier de baas spelen,omdat hij weet dat die flut vlamingen enkel maar de postjes zien,welke uitleg gaat de stunt nu geven over de vlaamse verwezenlijkingen die er geen zijn,zijn uitleg zal toch zeker wel gratis zijn,en bertje bleiter,ja wat kun je daar nog overzeggen,een oppertunist van het zuiverste water.ik hoop uit de grond van mijn hart,dat volgend jaar,de kiezer verstandiger zal kiezen,hij heeft nu toch gezien welke woordbrekers die paarsen zijn. 8O
|
Citaat:
|
Jongens, wat een bende zielige bleiters zijn jullie toch!
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor te bleiten van schaamte. :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be