Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie heeft daar herinneringen aan (https://forum.politics.be/showthread.php?t=45292)

lombas 26 januari 2006 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1522201)
is dat die van schuif af?
tuur of hoe heet 'm.

Johan Severin Svendsen.

Mitgard 26 januari 2006 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1522211)
Johan Severin Svendsen.

de viking?

Desiderius 26 januari 2006 20:41

@ Lombas

Ik denk dat je héél dringend eens wat werken van Vic Nees, Arvo Pärt en Witold Lutoslawski (m.n. het geniale celloconcerto) in huis moet halen. Dutilleux is ook zo'n miskend genie.

Veel genot toegewenst vanwege een collega-melomaan. ;-)

lombas 26 januari 2006 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 1522220)
@ Lombas

Ik denk dat je héél dringend eens wat werken van Vic Nees, Arvo Pärt en Witold Lutoslawski (m.n. het geniale celloconcerto) in huis moet halen. Dutilleux is ook zo'n miskend genie.

Veel genot toegewenst vanwege een collega-melomaan. ;-)

Desiderius, ik vertrouw geen mensen die nog geen 50 jaar dood zijn.

Wie weet zijn het kinderverkrachters, of sloegen ze hun vrouw :-o

Daarom wacht ik liever met het erkennen van levende en net-dode mensen tot ze goed en wel onder de grond steken of in de lucht zweven.

Komt uit dat het schandelijke mensen zijn: des te verstandiger ben ik geweest, komt het niet uit, maar hebben ze het toch gedaan: dan hebben ze het meegenomen in de grond of in de lucht...

Zie je.. ;-)

lombas 26 januari 2006 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1522217)
de viking?

Je bedoelt zijn geile dochters, Svendsen jr.1 en Svendsen jr.2?

Ambiorix 26 januari 2006 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 1521711)
Idd, wat mij betreft steekt "Sgt Pepper's....", "The Double White" en "Abbey Road" boven de rest uit. 8) . Al hebben The Beatles eigenlijk geen enkel echt zwak nummer gemaakt.

A day in the life, subliem.
en "revolver" is schitterend, For No One steekt daar wat mij betreft met kop en schouders boven uit.

Ambiorix 26 januari 2006 22:32

en day tripper mooi mooi.

als ik er éentje opzet bl�*jf ik daar naar luisteren gewoon.

Desiderius 26 januari 2006 23:47

Er is een tijd geweest (l�*�*�*�*ng geleden), dat ik de "rooie" of de "blauwe" continu draaide op mijn ACEC-platendraaier (één van de eerste met stereo!!!); ik vermoed dat die nu grijs liggen te wezen ergens op zolder tussen het overige vynil.

De "blauwe" heb ik nog in de auto ergens rondslingeren, maar na een nummertje of twee snak ik toch weer naar iets anders... Tsjah.

Pietje 26 januari 2006 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius (Bericht 1522539)
Er is een tijd geweest (l�*�*�*�*ng geleden), dat ik de "rooie" of de "blauwe" continu draaide op mijn ACEC-platendraaier (één van de eerste met stereo!!!); ik vermoed dat die nu grijs liggen te wezen ergens op zolder tussen het overige vynil.

De "blauwe" heb ik nog in de auto ergens rondslingeren, maar na een nummertje of twee snak ik toch weer naar iets anders... Tsjah.

Ach ach, The Beatles, dat is "eten en drinken", "winter- en zomergoed" :-) . Ik ben nochtans serieus meegeëvolueerd met de hedendaagse muziek (heb bijv. een grote boon voor "The White Stripes" en "Muse") ........MAARRRR The Beatles "c'est de la fine cuisine" 8)

Jaani_Dushman 27 januari 2006 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 1522201)
is dat die van schuif af?
tuur of hoe heet 'm.

:rofl:

Jaani_Dushman 27 januari 2006 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony46 (Bericht 1521664)
Of ben je te oud

OK, ik voel mij soms oud, maar toch niet zo dat ik de Beatles nog meegemaakt heb (die waren al tien jaar uit elkaar, toen ik het levenslicht zag).
Kan "Lucy in the Sky with Diamonds" nog wel appreciëren....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be