![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
@ Lombas
Ik denk dat je héél dringend eens wat werken van Vic Nees, Arvo Pärt en Witold Lutoslawski (m.n. het geniale celloconcerto) in huis moet halen. Dutilleux is ook zo'n miskend genie. Veel genot toegewenst vanwege een collega-melomaan. ;-) |
Citaat:
Wie weet zijn het kinderverkrachters, of sloegen ze hun vrouw :-o Daarom wacht ik liever met het erkennen van levende en net-dode mensen tot ze goed en wel onder de grond steken of in de lucht zweven. Komt uit dat het schandelijke mensen zijn: des te verstandiger ben ik geweest, komt het niet uit, maar hebben ze het toch gedaan: dan hebben ze het meegenomen in de grond of in de lucht... Zie je.. ;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
en "revolver" is schitterend, For No One steekt daar wat mij betreft met kop en schouders boven uit. |
en day tripper mooi mooi.
als ik er éentje opzet bl�*jf ik daar naar luisteren gewoon. |
Er is een tijd geweest (l�*�*�*�*ng geleden), dat ik de "rooie" of de "blauwe" continu draaide op mijn ACEC-platendraaier (één van de eerste met stereo!!!); ik vermoed dat die nu grijs liggen te wezen ergens op zolder tussen het overige vynil.
De "blauwe" heb ik nog in de auto ergens rondslingeren, maar na een nummertje of twee snak ik toch weer naar iets anders... Tsjah. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan "Lucy in the Sky with Diamonds" nog wel appreciëren.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be