![]() |
Citaat:
|
Citaat:
2007 zijn het verkiezingen op federaal niveau, die zijn veel belangrijker dan de gemeenteraadsverkiezingen. Dus nee, ik lig echt niet wakker van de score van het VB in eender welke stad dan ook. |
Ben ik de enige die die voortdurende bedreigingen beu is?
Zo van 'wacht maar af tot...' Wacht maar af tot wat? |
Citaat:
|
Brugge zal wel nog voor een tijd een CDenV- en SP- bastion blijven. Het VB zal wel vooruit gaan en de Brugse VLD is een puinhoop. Verwacht dus weinig verandering in Brugge. Moenaert blijft burgemeester.
|
De verkiezingen van dit jaar zullen een mooi voorsmaakje zijn voor de verkiezingen van volgend jaar, die het Vlaams Belang natuurlijk zal winnen. Alle andere partijen liegen en bedriegen hun kiezers maar. Hup Vanhecke hup ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Uwe vocabulaire is anders niet om over naar huis te schrijven;altijd dat zelfde gezever....... veel geld ... lagere klasse.... debielen.... stront.... Who gives a shit what you think ,grow up man! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sint-Martens-Latem, De Pinte, Brasschaat, enz... kunnen ook wel een zondvloed verwachten als ik reïncarneer in Neptunus (Well, I'm Neptune, god of the sea! I conjure up storms and sink ships!). En ja, rijk zijn impliceert automatisch dat ge gespuis zijt. Hoe komt ge aan rijkdom? Niet door zelf te werken, maar door anderen voor u te laten werken. Dus, een 21e eeuwse variant van slavernij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Platbroeken die Blokkers in Brugge. Zoals ik al eerder zei zitten ze bijna op de schoot van Moenaert. Indien ze al aanwezig zijn, niet te laat komen of te vroeg wegggaan om pinten te pakken...
Geen enkle dossier inkijken of aanpakken, laten verrotten is altijd kassa. In het belang ven het Volk uiteraard ! :roll: En nationaal ? Morgen scheert men gratis... :lol: |
Goede zaak, je moet je sterkste krachten inzetten waar je maar kan. :-D
Ik ben er zeker van dat er winst inzit |
Citaat:
Citaat:
Hoe zit het BTW met uw lijstvorming ?? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be