Supe®Staaf |
12 februari 2006 10:41 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007
(Bericht 1544276)
De VBers zijn bang dat het Vlaams kartel wel eens de Vlaamse partij van de eeuw zou kunnen worden.
|
Ik steek niet weg dat ik voor de Vlaamse verkiezingen best even panikeerde. En nog wat meer na het resultaat dat het Vlaams KArtel haalde.
Deze schrik voor het voortbestaan van België ebde echter snel weg: de soep werd bijlange zo heet niet gegeten als ze werd opgediend. Integendeel. Ze staat in de frigo en het Vlaams parlement zwijgt zoals het nog nooit gezwegen heeft.
Citaat:
De CD&V voor de globale inhoud, de N-VA op de bres voor Vlaanderen. Samen een partij die opkomt voor meer Vlaanderen, een beter Vlaanderen en een Vlaanderen waar iedereen zich thuis voelt. Met andere woorden, een partij waardoor het VB de 25% stemmers, die op het VB stemmen (hoe onozel ook) om de Vlaamse zaak, nu een goed alternatief hebben. Net deze mensen zijn het niet eens met de vreemdelingenkwestie van het VB.
|
Op aanraden van de heer Leterme: "Je n'ai plus peur"
Hij mag Vlaamse wind maken zoveel het hem belieft: het debat met Dirupo was veelzeggend. Mijn analyse ervan: Leterme mag, kan en zal vanalles beloven, maar zijn communautaire haring zal niet braden.
|