![]() |
Citaat:
Natuurlijk "KAN" ik een onderscheid tussen de twee maken. Maar ik doe dat bewust niet. De reden hiervoor is dat ik niet uit een marxistisch kader denk = arm en onderdrukt versus rijk en machtig Maar uit een consequent nationalistisch kader = De Natie(volk) versus allen die haar bedreigen. Het probleem is dat voor velen nationalisme alleen maar mogelijk is indien het zich binnen een marxistisch kader bevindt. Namelijk als de etnische strijd samenvalt met een strijd van de armen versus de rijken, de onderdrukten versus de machtigen. In mijn denken heeft een sterke en rijke maatschappij echter ook het recht zich te verdedigen tegen horden armere mensen die haar komen ondermijnen. Bijgevolg moet volgens mij nationalisme ook mogelijk zijn als het gaat om rijk versus arm. Als de nationalistische strijd er een is van rijk versus arm of arm versus rijk speelt voor mij geen rol. Ik ben gewoon consequent nationalist. Dat marxisten dat zien als een onderscheid tussen het racisme en het nationalisme is hun zaak. Mijn visie getuigt niet van domheid, waarvan men mij hier beticht, maar van een andere invalshoek. En ik mag doch wel zeker een ander kijk op de zaken hebben? |
[quote]
Citaat:
|
[quote=jan hyoens]
Citaat:
Omdat ie zelf geregeld spreekt over het brussels parlement en er op de één of andere wijze aan verbonden is. Er is reeds geregeld gesuggereerd dat hij daar één of andere job uitoefent. Ik durf wedden dat Noordland niet meer weet over die iman die hij citeert dan wat ik weet over hem ;-) Mijn punt is dat het hypocriet is als een gesubsidieerde fundamentalist oproept om de subsidies van een andere fundamentalist in te perken. |
Citaat:
|
[quote][quote="GC]
Omdat ie zelf geregeld spreekt over het brussels parlement en er op de één of andere wijze aan verbonden is. Er is reeds geregeld gesuggereerd dat hij daar één of andere job uitoefent. Ik durf wedden dat Noordland niet meer weet over die iman die hij citeert dan wat ik weet over hem ;-) [quote] QED |
Citaat:
Echter, je nemt aan wat vals gesugereerd wordt, dus de rest van je betoog heeft geen onderbouw en valt in het water. Nice try, but not good enough. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, nog discrimineren ook. Mooi.
|
Citaat:
Kortom... de basis van je betoog (gesubsidieerde fanaticus) is dus volledig verkeerd, en bij gevolg is de rest van je betoog OOK volledig verkeerd. Waarvan akte. Blijft dus enkel overeind: het feit dat een moslimfundi gesubsidieerd zal worden door de Staat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rare jongens, die Blokkers! Trouwens volgens uw logica vertel jij hier niets zinnig want ja ik betaal belastingen en neen, geen subsidies. Bijgevolg zal al de rest dat je hier reeds geschreven hebt, OOK volledig verkeerd zijn ;-) Een vraagje: Hoeveel Blok-fundi's worden gesubsidieerd door de staat en dus ook met MIJN belastingsgeld? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar tot nu toe heb ik enkel 'miss terror' gevonden...hmmm...dat is nauwelijks denigrerend, hoor. Beter je best doen volgende keer! |
Dus jij beweert dat geen enkele van die linkse clubjes waar je inzit op één of andere manier gesubsidieerd wordt? Ook niet door, pakweg, de universiteit? :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
Ge moogt het antwoord ook in boekvorm leveren! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be