Tantist;1548256]
Citaat:
Kan best zijn. Na und? ;-)
|
Ewel dus ik denk niet dat google daar politieke motieven achter zoekt, enkel worden de gebieden waar dezelfde taal gesproken wordt samengenomen... het zijn anderen die daar hun conclusies uit trekken die in hun eigen kraam passen...
Citaat:
Oostenrijk en Zwitserland laten me koud (tenzij de Zwitserse staatsstructuur natuurlijk).
|
Het zijn Europese landen met een cultuur die erg op de Belgische gelijkt.
Citaat:
En de kattennest die op de communisten stemt, overklast natuurlijk de 25% van VB en de +/- 8% van N-VA... Om maar te zwijgen van de independentisten in andere partijen (zoals JM Dedecker)...
|
Voor zover ik weet is Dedecker geen separatist ('k weet dat zelfs zeker) en het VB dat zijn racisten, de overgrote meerderheid die daarop stemt doet dat enkel wegens hun veiligheids- en migranten standpunten. Maar goed U associeert zich dus met het Vlaams Belang, goed om te weten...
Citaat:
Dom argument, een staat die niet vertegenwoordigd is in de VN is sowieso minder bekend. Dat België bovendien zo gekend is, betwijfel ik. Belgium? Isn't that the capital of Brussels?
|
Domme Amerikanen zijn niet representatief voor de wereld, maar in veel landen, bijvoorbeeld Rusland, kennen ze België wel degelijk. Flanders kent niemand, behalve misschien dan Ned Flanders van de Simpsons...
Citaat:
Bwah, en dat terwijl er tussen Vlaanderen en Nederland meer mediaoverlap is dan tussen VL en WA... Il faut le faire...
|
Media? zou kunnen dat er een paar dezelfde figuren in zitten, maar dan nog zijn de Nederlandse media helemaal anders dan de Vlaamse, dat geven ook die fiiguren zelf toe (Bart Peeters bvb.). Spijtig genoeg kunnen wij de interessantste niet zien hier in België.
Citaat:
...mensen met twee ogen, twee oren en twee armen en twee benen. Dat zijn de Zulu's ook.
|
och komaan, Walen en Vlamingen zijn dezelfde mensen, met een baksteen in hun maag geboren, conservatief, huisje tuintje kinders, dikke nekken worden niet geapprecieerd, koterijen aan hun huis, sjoemelen met de belastingen, biefsteak friet, en het dorp boven alles... Hollanders passen totaal niet in deze (helaas grotendeels waarheidsgetrouwe) cliché's, zulu's evenmin (denk ik...).
Citaat:
Maar een volk met dezelfde cultuur, dat vind je in Nederland.
|
Ah bon? ik ken veel Nederlanders die het daar absoluut niet mee Het Belgische establishment probeert elke toenadering (economisch, cultureel,...) zoveel mogelijk af te blokken. Misschien zijn zij het die wel schrik hebben?
Dat lucht op...