![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
Bid maar al tot Allah, dat ze uw geen kopje kleiner gaan maken, uw islamvrientjes, als de Vlaams Belangers weg zouden zijn.:lol: |
Mosasaurus, wie denk je dat je bent dat je zoiets zegt???? denk je je bent koning ofzo?
jullie hebben gwn geen leve!!!!!!!! als jullie zegge da alle moslims buite moeten, dan noem ik dan racisme en daar zal de hele wereld ook zo over denken!!!!!!! en de islam is helemaal geen vergif integendeel het helpt de mensen juist en respectvol te denken! tis niet omdat bv een marokkaan een misdaad begaat dat het ook een islamiet is he! je zou beter beginnen met de vertaalde Koran te lezen voor dat je hier mensen zomaar gaat uitkakken(btw kakken moet je op wc doen, niet op een site) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo te zien, is Breydel tussen de mazen vh net geglipt :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hebt u al veel resultaat geboekt in uw persoonlijke kruistocht tegen typ fouten op het internet?:lol: Ik neem aan dat daar uw fustratie vandaan komt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier kunnen we weer genieten van een zelfverklaarde "rechtvaardige" die dagelijks hemel en aarde en beweegt om het land te redden :) Ik kan deze "politiek correcte ziel" alleen maar de raad geven om te emigreren naar pakweg Pakistan of Afghanistan, daar wat tamtam te maken en dan eens af te wachten of de lokale bevolking HEM gaat verkiezen boven hun EIGEN VOLK ! Hun "liefde" voor bvb moslims neemt zulke ziekelijke vormen aan dat zelfs de allochtonen zelf het al verdacht vinden :) Maar ja : deze "verzuurde" burger snapt het weer niet zeker ? Noorman |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be