Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vraagje! (Firestone? :D) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46587)

Nelle 21 januari 2009 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3935145)
Kunnen we er dan vanuit gaan dat het stuk in 4/4 geschreven is?

Of welke waarde geeft u aan die pauzemomenten? Ik ga er alleszins vanuit dat u daarmee een kwart rust bedoelt?

Nu is de groote vraag natuurlijk de kruisen en de mollen aan het begin van de sleutel ;-)

vlijmscherp 21 januari 2009 08:57

over wat hebben jullie het???

Dronkoers 21 januari 2009 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3935152)
over wat hebben jullie het???

Over niks, zoals altijd ;-)

Jaani_Dushman 21 januari 2009 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 1570364)
Bedankt, Firestone ;)

Iemand zei me dat het Cosi Fan Tutti was van Mozart, die ik uiteraard meteen de grond inboorde, namelijk dat Cosi Fan Tutti een totaal ander verhaal is, en dat Mozart nooit zo'n verfijnde opera zou kunnen schrijven, laat staan een grappige opera.

Den boer.

Puccini verfijnd? 8O
Wat is er toch mis met de jeugd...

Svennies 22 januari 2009 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3935145)
Kunnen we er dan vanuit gaan dat het stuk in 4/4 geschreven is?

Of welke waarde geeft u aan die pauzemomenten? Ik ga er alleszins vanuit dat u daarmee een kwart rust bedoelt?

Of beter gezegd in dronkoers modus,net de tijd om tussendoor eens goed van de pint te drinken....:lol:;-)

Die pauzemomenten hangen dus af van ofwel de grootte van de slok,en het verzet dat diezelfde slok oproept wegens eens al véél te groot aantal voorgaande slokjes....;-)

lombas 22 januari 2009 06:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3936734)
Puccini verfijnd? 8O
Wat is er toch mis met de jeugd...

Een man die met een sigaartje 's nachts zijn teksten voorleest en -speelt in het gezelschap van een dienstmeisje dat hij wakker houdt; en ze niet aan het nemen is op de keukentafel terwijl zijn vrouw boven 'slaapt' --- dat noem ik erg verfijnd ja.

Jaani_Dushman 22 januari 2009 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3936930)
Een man die met een sigaartje 's nachts zijn teksten voorleest en -speelt in het gezelschap van een dienstmeisje dat hij wakker houdt; en ze niet aan het nemen is op de keukentafel terwijl zijn vrouw boven 'slaapt' --- dat noem ik erg verfijnd ja.

...of impotent. Dat zou ook kunnen. ;-)

Pølle 22 januari 2009 16:06

Nog een vraagje: ik zoek al heel lang naar de titel van een boek waarin een man een vasectomie liet uitvoeren maar daar in alle stilte over zweeg. Z'n vriendin ging wel eens vreemd en toen die uiteindelijk zwanger raakte, dacht die dat 't van hem was en deelde haar vriend dus mede dat hij haar zwanger gemaakt had. Hij zei er niet veel op, ging naar zijn dokter en liet hem een attest ondertekenen dat hij al jaren geleden een vasectomie had laten uitvoeren. Ik geloof ook nog dat er een advocaat bij kwam kijken. Dan is ie met dat attest naar z'n vrouw gegaan en heeft het haar laten lezen en is zonder al te veel te zeggen vertrokken...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be