![]() |
Citaat:
|
ze worden met het jaar slechter en doorzichtiger!
|
wat we nodig hebben jazeker, dat zijn een paar degelijke rechtse conservatieve politici met gezond verstand.
|
Citaat:
|
Citaat:
de serieuze dingen laat ik aan u over, dat weet ge hé. |
Je bent een schat.
|
Ik vind de meeste aprilgrappen serieus flauw. Ik ga akkoord met Tantist: geen aprilgrap geven, zodat iedereen twijfelt, dat zou een goeie zijn.
|
Ik moet toch zeggen dat ik met de eerste postings op dit draadje goed heb gelachen;-)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=47346 |
Het sneeuwt :-o
|
1 april, of daaromtrent...
Ik las vandaag op de VRT site:
Rapper Lil Kleine reageert voor het eerst na verdenking van mishandeling vriendin: "Ik zoek hulp in Thailand" :-P:-P:-P |
Moeder natuur zelve heeft alvast het sarcasme uitgevonden op 1 April want het is beginnen sneeuwen op verschillende plaatsen in 'ons' land of moeten wij dat zien als aprilse grillen? :roll:
U kuist toch ook voor eigen deur? p.s. (op het net) Citaat:
Citaat:
Weg met die rotzooi!!! :? |
|
Menstruatiecoach voor vrouwenploeg Club Brugge
Een aprilgrap ? Het is toch iets wat de sportdokter doet ? |
Ministens helft van de Disney-personages is binnenkort LGBTQI+
Trans maken minder dan 0,1 % van de bevolking uit, holebi's afhankelijk van de cijfers 2 tot 10 % van de bevolking. Waarom zou men in hemelsnaam 50 % van de Disney-personages lgtbqixsp+++ willen hebben. Dit kan niet anders dan een 1 aprilgrap zijn. |
De beste aprilgrap vandaag was dat het heel de winter regende en nu sneeuwt.
|
Citaat:
Zuhal heeft al gereageerd ! Citaat:
|
Veel aprilgrappen gehoord laatst. Zo zei Wouter Beke dat we ouderschapsverlof zouden moeten opnemen in de eerste drie jaren van het kind. Maar hij kwam hier nadien snel op terug.
De beste aprilgrappen zijn nog altijd de tjeverijen |
Oh, hier in België is het iedere dag één april met deze regeringen die we nu hebben, ik erger mij niet meer blauw maar ben spiefwit van ergernis van het gestuntel op alle lagen van het bestuur, tijd voor een grote revolutie.
|
Citaat:
Die is zo goed dat je er niet zou aan denken dat het een grap is. https://forum.politics.be/showthread.php?t=264216 |
Citaat:
Rikske toch, weeral door de mand gevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be