Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Van de ene kant zal je zuur staan te kijken als er iemand een grapje vertelt over een marokkaan.
Van de andere kant hebt je niet de verdraagzaamheid om mensen hun eigen subcultuur te laten beleven. Erger nog: Je vind dat je eigen intellectuele subcultuurtje duidelijk meer waard is. Een beetje zoals een racist neerkijkt op een marokkaan.
Uiteindelijk beleef je op hypocriete manier net hetzelfde als wat het gedachtengoed dat je aanvecht voorstelt, je hebt er gewoon een andere doelgroep voor uitgekozen.
|
Wees gerust, voor mijn part mogen johnnys gerust zichzelf zijn en hun ding doen. Ik zal hen geen strobreed in de weg leggen. Ik wil er zelfs nog iets mee drinken en er een praatje mee slaan. "Leven en laten leven", is mijn motto. Maar ik zou het wel leuk vinden als sommigen onder hen ook mij en mijn vrienden onszelf zouden laten zijn en met rust laten. Alleen moeten ze soms persé het mannetjesdier in zichzelf bewijzen als het testosteron-, alkohol-, en XTC-gehalte in hun bloed weer eens te hoog staat. Daar komen dan natuurlijk brokken van, hé? :?
|
Geld dat ook niet voor allochtonen, punkers, anarchisten, staatsarbeiders, vakbondsmensen, scholieren, bruinen, gelen, witten amerikanen, anti-globalisten, blinden, dikke mensen en rijkaards?
Voorbeeldje van uw eigen uitspraak met een andere bevolkingsgroep: Ik heb niets tegen Turken; maar het is als ze in groep op den hoek van de straat hun drugs staan te verkopen dat er brokken van komen, he? :?
|