Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Johnny's, wie zijn ze? Wat doen ze? En vooral, waarom? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4866)

Paulus de Boskabouter 28 juli 2003 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Voeg daar aan toe, TomB, dat de meeste 'Johnny's' andere mensen bestempelen als zijnde 'johnny' en de eigenschappen in zichzelf niet herkennen.

Maar aangezien ik de steek onderwater wel degelijk voel en zelfs kan invullen waar moet ik me niet aangesproken voelen ;)

8O

Amai wat een reputatie moet ik hier hebben 8O

Was zonder bijbedoelingen, maar het staat je vrij er iets achter te zoeken natuurlijk 8O

Paulus de Boskabouter 28 juli 2003 19:37

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Ik kan weer niet goed volgen, eerlijk gezegd. Is TomB een johnny? 8O :?

Sorry hoor, maar ik voel me eigenlijk meer Marina.

Hier is trouwens een foto van mijn supermegacool vervoermiddel:

Met dat zou ik je eerder een nerd noemen :wink:

TomB 28 juli 2003 19:42

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Voeg daar aan toe, TomB, dat de meeste 'Johnny's' andere mensen bestempelen als zijnde 'johnny' en de eigenschappen in zichzelf niet herkennen.

Maar aangezien ik de steek onderwater wel degelijk voel en zelfs kan invullen waar moet ik me niet aangesproken voelen ;)

8O

Amai wat een reputatie moet ik hier hebben 8O

Was zonder bijbedoelingen, maar het staat je vrij er iets achter te zoeken natuurlijk 8O

Ik zoek daar niets speciaals achter. Jouw uitspraak is toepasbaar op iedereen.

TomB 28 juli 2003 19:45

Citaat:

Its all in the exhaust!

Mieke 79 28 juli 2003 19:47

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Ik kan weer niet goed volgen, eerlijk gezegd. Is TomB een johnny? 8O :?

Sorry hoor, maar ik voel me eigenlijk meer Marina.

Hier is trouwens een foto van mijn supermegacool vervoermiddel:

Coole 'van'. Kzou der wel es mee op reis willen gaan... Ideaal ook om onderwater steken op te speuren.

Paulus de Boskabouter 28 juli 2003 20:02

Citaat:

Citaat:

Its all in the exhaust!

Daar ontbreekt toch nog een vleugeltje aan, niet?
:wink:

TomB 28 juli 2003 20:03

Citaat:

Net besteld.

Paulus de Boskabouter 28 juli 2003 20:48

Citaat:

Citaat:

Net besteld.

[size=7]WAAAAAAAAAAAAAAAW! :P :P :P [/size]

:wink: :lol:

Doomy 29 juli 2003 20:29

Citaat:

Van de ene kant zal je zuur staan te kijken als er iemand een grapje vertelt over een marokkaan.

Van de andere kant hebt je niet de verdraagzaamheid om mensen hun eigen subcultuur te laten beleven. Erger nog: Je vind dat je eigen intellectuele subcultuurtje duidelijk meer waard is. Een beetje zoals een racist neerkijkt op een marokkaan.

Uiteindelijk beleef je op hypocriete manier net hetzelfde als wat het gedachtengoed dat je aanvecht voorstelt, je hebt er gewoon een andere doelgroep voor uitgekozen.

Wees gerust, voor mijn part mogen johnnys gerust zichzelf zijn en hun ding doen. Ik zal hen geen strobreed in de weg leggen. Ik wil er zelfs nog iets mee drinken en er een praatje mee slaan. "Leven en laten leven", is mijn motto. Maar ik zou het wel leuk vinden als sommigen onder hen ook mij en mijn vrienden onszelf zouden laten zijn en met rust laten. Alleen moeten ze soms persé het mannetjesdier in zichzelf bewijzen als het testosteron-, alkohol-, en XTC-gehalte in hun bloed weer eens te hoog staat. Daar komen dan natuurlijk brokken van, hé? :?

TomB 29 juli 2003 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doomy
Citaat:

Van de ene kant zal je zuur staan te kijken als er iemand een grapje vertelt over een marokkaan.

Van de andere kant hebt je niet de verdraagzaamheid om mensen hun eigen subcultuur te laten beleven. Erger nog: Je vind dat je eigen intellectuele subcultuurtje duidelijk meer waard is. Een beetje zoals een racist neerkijkt op een marokkaan.

Uiteindelijk beleef je op hypocriete manier net hetzelfde als wat het gedachtengoed dat je aanvecht voorstelt, je hebt er gewoon een andere doelgroep voor uitgekozen.

Wees gerust, voor mijn part mogen johnnys gerust zichzelf zijn en hun ding doen. Ik zal hen geen strobreed in de weg leggen. Ik wil er zelfs nog iets mee drinken en er een praatje mee slaan. "Leven en laten leven", is mijn motto. Maar ik zou het wel leuk vinden als sommigen onder hen ook mij en mijn vrienden onszelf zouden laten zijn en met rust laten. Alleen moeten ze soms persé het mannetjesdier in zichzelf bewijzen als het testosteron-, alkohol-, en XTC-gehalte in hun bloed weer eens te hoog staat. Daar komen dan natuurlijk brokken van, hé? :?

Geld dat ook niet voor allochtonen, punkers, anarchisten, staatsarbeiders, vakbondsmensen, scholieren, bruinen, gelen, witten amerikanen, anti-globalisten, blinden, dikke mensen en rijkaards?

Voorbeeldje van uw eigen uitspraak met een andere bevolkingsgroep: Ik heb niets tegen Turken; maar het is als ze in groep op den hoek van de straat hun drugs staan te verkopen dat er brokken van komen, he? :?

numarx 29 juli 2003 20:55

Een preek van iemand die zich nogal spottend uitlaat [size=1](let op de kewle woordspeling!)[/size] over auto-tuners. ;)

Paulus de Boskabouter 29 juli 2003 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Een preek van iemand die zich nogal spottend uitlaat [size=1](let op de kewle woordspeling!)[/size] over auto-tuners. ;)

Wat is "kewle" ?

Pink Terror 29 juli 2003 21:08

Ja, hij heeft zo van die hersenspinsels...zegt ook te pas en [size=1]altijd[/size] te onpas "dra".

numarx 29 juli 2003 21:12

Okee, coole dan. En dra is een woord! Zoek het op!
Nog één keer en ik begin met "spoedig". :P

Ik praat hoe ik wil want ik ben kei-rebels. Yeah.

TomB 29 juli 2003 21:14

Citaat:

Spottend? Hoezo? :)

numarx 29 juli 2003 21:20

Hier kan je verder kijken naar je visie op die subcultuur: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=4520&start=15 ;)

Doomy 29 juli 2003 21:28

Citaat:

8)

Paulus de Boskabouter 29 juli 2003 21:36

Citaat:

Okee, coole dan. En dra is een woord! Zoek het op!
Nog één keer en ik begin met "spoedig". :P

Ik praat hoe ik wil want ik ben kei-rebels. Yeah.

Dan duw ik jou in het kei-rebels vakje :wink:

numarx 29 juli 2003 21:38

Leuk! Dan ga ik met jou spotten want jij zit niet in mijn vakje! :p

Paulus de Boskabouter 29 juli 2003 21:41

Citaat:

Leuk! Dan ga ik met jou spotten want jij zit niet in mijn vakje! :p

Dat lukt je nooit , want ik ben kei-keewl

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be