![]() |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bende_van_Nijvel
Wellicht een idee van bepaalde machthebbers om een klimaat te scheppen waar een staatsgreep noodzakelijk werd geacht. |
Citaat:
Daarom ook dat de zaak vaak gebruikt wordt (ook in de studies rechten) om de evolutie te tonen van de taalwetten in ons land. Of zijn de zaken Calas en Dreyfus ook gewoon "feiten"? :roll: |
"de toenmalige Franstaligen", zegt u.
Dat zegt toch gewoon alles. In Franstalig België leren er vandaag méér kinderen intensief Nederlands dan Nederlandstalige kinderen Frans. |
Citaat:
In het humaniora krijgen alle Vlaamse kinderen als tweede taal Frans. In Wallonië kiest de meerderheid Engels. |
Waarop wacht je dan om B.U.B. te stemmen als je daar een probleem mee hebt?
|
Citaat:
Eerst zeg je dat Wallonië massaal Nederlands leert, en nu beweer je dat dat je grote verwezlijking zal worden? :? |
Citaat:
Citaat:
|
Idioten heb je overal: ze heten flaminganten en wallinganten en zijn dikwijls aan de macht.;-)
|
Citaat:
Er is zelfs speciaal een CS opgericht om het Vlaams-Nationalisme tegen te houden, en u vindt dat u geboycot wordt? :lol: |
Citaat:
|
Tja, de 'argumenten'-doos is leeg, en dan begint het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hier de voorbije twee maanden eerder passief meegevolgd en ik vind het eigenlijk echt zielig dat er met de BUB-clan gewoon geen zinvolle discussie gevoerd kan worden. Telkens worden argumenten van anderen gewoon genegeerd of met een of andere nep-stelling gecounterd. Dit ruikt nogal naar dictatuur en doet mij ook aan de tactiek van een andere partij denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be