![]() |
Citaat:
Het is oorlog in Irak.Het is niet verwonderlijk dat daar doden vallen.Al die ellenlange lijsten, die leest toch geen kat.Als ge daarmee begint, kunt ge bezig blijven tot ge een lange grijze baard hebt... |
Citaat:
|
Betreurenswaardig, maar dat het VS leger zo maar doelbewust burgers viseert geloof ik niet zonder dat er harde bewijzen op tafel liggen. En eerlijk gezegd, in dit geval is er helemaal geen sprake van harde bewijzen. Op ooggetuigenverslagen afgaan is zeer riskant, gezien het feit dat behoorlijk wat locals aan de zijde van de rebellen staan en er dus alle belang bij hebben om de zaken gekleurd voor te stellen. Dan hecht ik eerlijk gezegd nog veel meer geloof aan de officiële versie van het VS leger.
|
Citaat:
En de Amerikanen hebben er geen belang bij om de zaken "gekleurd in hun voordeel" voor te stellen? Vandaag de dag moet je opletten: het is niet omdat een officiele instantie een mededeling doet, dat die mededeling dan ook juist is. de eerste "officiele" mededeling van de VS-verantwoordelijken over de zaak in Haditha bleek uiteindelijk een leugen te zijn. Het is natuurlijk logisch dat mensen geloof hechten aan "officiele" mededelingen, en zeker als als het van hun eigen regering komt. Maar wat dit betreft heeft de Amerikaanse regering alle credibilteit verloren. En zeker toen vorige week uitkwam dat de regering-Bush valse nieuws-items maakte en die dan via de media verspreid werden. |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: het is nu wel gemakkelijk om te komen zeggen dat er geen harde bewijzen zijn... zeker als de beklaagde hier zelf voor rechter komt spelen... |
Citaat:
Verder zou ik ook toch de feiten afwachten. |
Citaat:
|
http://www.brusselstribunal.org/ bewijzen genoeg hoor.
|
Citaat:
De echte schuldigen zijn degene die die absurde oorlog begonnen zijn onder valse voorwendsels en zonder internationaal mandaat, we weten allemaal wie dat zijn. De terroristen en de andere rebellen en gewapende groepen allerhande zijn daar pas gekomen na de Amerikaanse invasie en zijn daar een rechtstreeks gevolg van. Dus ook hier ligt de uiteindelijke schuld bij de oorlogsstokers en krijgsheren in Washington en Londen. net als tijdens de oorlog in Vietnam. Waarom die hypocrisie, we leggen de uiteindelijke schuld voor wat de Duitsers allemaal hebben aangericht in Rusland bijvoorbeeld toch ook niet bij de locale commandanten maar wel bij Hitler? |
Citaat:
|
Mijn excuses. :)
|
Ach wat haat ik die media-oorlogen, ik wil oliepiek e.d. wel eens een jaar in een land zetten waar ge constant onder stress leeft van bomaanslagen, raketaanvallen, ... en waar uw vrienden bij bosjes sterven.
Het is imo een wonder dat er daar nog soldaten zijn die NIET flippen. Oorlog is niet voor te lachen, da's altijd wreed, of denkt ge dat de Amerikanen en Russen bij de bevrijding van Europa geen onschuldigen hebben gelyncht? Oorlog is geen PC game! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog vandaag zijn er,alleen al in basra,zowat 50 doden gevallen door inter-Iraaks geweld?
IEDERE dag vallen doden door inter-Iraaks geweld. Gezien de immense vuurkracht van de VS-soldaten is het opmerkelijk hoe zuinig dat "bezettingsleger" omspringt met mensenlevens. De enige die "gebashed" mogen worden is die bende neocons in het Witte Huis,die hun soldaten in een onmogelijke situatie gebracht hebben,en ze nu nog laat berechten ook,en tevens de iraakse regering ,die,hoewel verkozen,zich niet gedraagt alsof "Irak" voor hen van belang is . |
Citaat:
Jij ook nog steeds, Ben? |
24 Studenten zijn uit hun busje gesleept en afgemaakt langs de weg... waar zijn de topics hierover? Achja, er was geen amerikaan bij betrokken dan is het ok en niet de moeite. STELLETJE HYPOCRIETEN!! Rascisten!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou een verzet trouwens zoiets doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be