![]() |
Citaat:
En als die zich nog eens wilden gedragen zoals het hoorde ... maar neen hoor. Vergeef me dat ik de dagelijkse scheld- en vechtpartijen voor mijn deur kotsbeu ben en dat ik hun dreigementen aan mijn adres dat ik hier voor hen moet opkrassen niet langer pik. Vindt u het normaal dat ik niet meer veilig over straat kan lopen, omdat enkele gekken het op mijn buurt voorzien hebben? Nee, ik hoop dat het tij gaat keren en enkel het VB is bekwaam om de storende elementen uit mijn buurt weg te halen. Dat is de reden waarom ik er op stem en er nu met nog meer overtuiging op zal blijven stemmen. Ik speel geen hypocriet zoals sommigen. |
Citaat:
Er is geen weg meer terug, een België zonder allochtonen is een utopie |
Citaat:
|
Citaat:
Je mag ze vertroetelen zoveel je wil, er zullen altijd bleiters bijzitten waarvoor je niets goed kan doen en deze zullen altijd voor iedereen verzieken. Tijd dat die rotte plek er uit gesneden wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn voorstellen zijn volgende: - volledige migratiestop. Geen nieuwe asielaanvragen meer. Deze mensen zullen zo snel mogelijk doorgestuurd worden naar landen die hen wel willen of kunnen opvangen. - terugkeer aan alle crimminele allochtonen naar land van herkomst of indien dat land hen niet meer wil, het eerste dat hen wel wil aannemen. - strenge controle op moskeeën en andere mogelijke verzamelpunten van extremisten. - betere wet op zelfverdediging - gedaan met wetten die allochtonen voortrekken Ik kan zo nog ettelijke voorstellen doen. Het voornaamste is dat we ons land duidelijk onaantrekkelijk moeten maken voor buitenlanders, zodat ze al minder zin hebben om naar hier te komen. |
Citaat:
Ik ben langsgeweest bij alle notoire VB'ers in mijn straat (niet dat het er zoveel zijn als bij u in Antwerpen-ik woon in een deftige buurt) en heb hen gevraagd of ze hun lesje eindelijk geleerd hebben. De meesten bogen ootmoedig het hoofd, leverden hun geweren en boksijzers in, en bezwoeren me nooit nog te stemmen voor 't VB. Ik heb ze nog geen alternatief geboden, want de schok moet eerst verwerkt worden. Binnenkort ga ik hen een woordje uitleg over de BUB geven. Een mens weet maar nooit hoe een koe een haasje vangt. :| |
Citaat:
Nu ja ik blijf er bij: een stem voor het VB: NOOIT, JAMAIS, NEVER !!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ieder geval blijkt dat multiculturaliteit ons blijkbaar niet te gelukkig maakt |
Citaat:
Maar ik ken persoonlijk ook belgen uit rijkere families die zonder problemen gsm's durven pikken. Evengoed criminaliteit uiteindelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
utopie
Citaat:
|
maatregelen
Citaat:
|
belachelijk afgaande op één enkele straat
Zielig hoe sommige trouwe VB kiezers zoals duveltje plots meeheulen met de politiek correcten. Sommige mensen beginnen echt wel emotioneel door te flippen door die moord en vreemd genoeg leggen ze de schuld bij hun eigen ex partij. Ik weet niet hoe dat in Antwerpen is maar hier kennen de mensen in mijn straat elkaar niet. Het VB heeft zo al invloed ook al is het niet aan de macht. Bovendien is het VB meer dan enkel het vreemdelingenthema. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat hebben ze er mee te maken" En wat hebben die walgelijke daden van die geschifte jonge gast te maken met het Vlaams Belang",wel de haat die VB al jaren kweekt onder de mensen.
Misschien gaan nu juist onze oogkleppen afvallen en zien wij na er gaande is dus...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be