![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man man man toch, wat een gezever allemaal. NSV is de Vlaams-nationale studentenvereniging, logisch toch dat een Vlaams-nationalist (en bij de N-VA zitten er, surprise surprise) als student de rangen van de NSV vervoegt. |
Dat het streven naar Vlaamse independentisme daardoor gemarginaliseerd wordt in studentenmilieu's, is maar een bijkomstigheid
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie kent immers NSV! niet, de club van't stad ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar u eens nader? |
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel waar dat studenten relatief linkser zijn dan andere groepen, niet? |
Ik ben nog niet zo lang geleden steunend lid geworden van njsv.
|
Citaat:
Maar dit zegt niets over de NSV, deze is partijonafhankelijk en niet partij-politiek. Dus zowel N-VA'ers (zoals u zelf zegt), Vlaams Belang'ers, partijonafhankelijken, ... zijn welkom bij de NSV als ze achter dezelfde ideologie staan. En kom nu niet af met "het programma van de NSV en dat van de N-VA komen niet helemaal overeen" want dan is het zeer simpel om u even de verschillen tussen BPlus en BUB onder de neus te duwen. Elke vereniging heeft andere standpunten en zijn nooit hetzelfde, mag niemand dan van meer dan 1 vereniging lid worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het geen zak uitmaakt of je nu NVA'er of VB'er bent als je bij NSV! bent. We zijn allemaal in de eerste plaats rechts, radicaal, conservatief en Vlaams-nationalistisch. Dat is de bedoeling van NSV!
Een partijkaart betekent niets binnen NSV! want we zijn allemaal in de eerste plaats NSV'ers als we bij elkaar komen. En Juan, als volgens u NSV! een marginaal fenomeen is in studentenmilieus moet u mij dan eens uitleggen waarom iedereen ons dan kent en er een mening over heeft. Het ALS daarentegen is vrijwel niet bekend, behalve dan als je de reactie "Ah ja, die schrale mannen met hun vuilzakkken over hun kleren." meetelt. |
Citaat:
|
Citaat:
ik geloof dat een independente Vlaamse staat pas gerealiseerd kan worden, als ook links zich daar achter gaat zetten |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be