![]() |
Citaat:
|
Citaat:
superstaaf: als ik het goed bekijk heb je nog gelijk ook! :P |
Citaat:
Ik zien daar nergens ne zwarte pinguin tussen.... |
Citaat:
Nu ik erover denk, in het donker zijn alle katjes zwart volgens een gezegde, is dat gezegde dan ook discriminatie? :D |
Citaat:
Die pinguins zijn VB-ers verdorie nog aan toe... ik had het al een tijdeke in de gaten... ik heb je ontmaskerd... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is er iets schoner dan een zwarte sportvoiture met roze lederen zetelkes? |
Citaat:
zeg nu zelf Superstaaf wat is er mooier dan 1 vrouw...... ?? 2 vrouwen he..... |
Toch vind ik die foto NIET amusant.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die kleur zegt niks over hun persoonlijkheden, dat zal de eerste de beste zoo-medewerker je ook zo kunnen vertellen. ;) |
Citaat:
![]() Ik moet u bijtreden, na het lezen van de topic dacht ik als PSP fan ook van "djeezes, tis maar reclame". Maar nu ik ze zie vind ik ze toch ook wel racistisch. |
Ik weet niet of die foto echt bedoeld is geweest om in te spelen op zoiets als "racisme" maar ze doet op de ene of andere manier voor mij ONVRIENDELIJK aan.
Ook als het een voorstelling was geworden van 2 eender gekleurde mensen zou het plaatje mij NIET bevallen. |
Citaat:
Zou de foto ook racistisch geweest zijn, mocht een zwarte dame een witte vrouw zo vasthouden? |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens De Witte van het CGKR kan enkel een minderheid last hebben van racisme. De realiteit wat betreft die affiche: beide modellen (w/z) scheppen lustig poen, om het even wie de ander bij de roeper pakt. Wie daar racistische kwesties wil van maken, is m.i. niet goed bezig. |
Citaat:
Ah, het is "kunst", niet waar? Het zet alleszins niet aan tot geweld ofzo volgens mij. |
Citaat:
|
Citaat:
SS, volgens mij kom jij iets tekort als jij in deze foto erotische dingen ziet. :roll: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mss moet er dan maar een wetgeving komen die dit verbiedt.:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be