![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De oorzaak van het date-rape-probleem schuilt in het kleffe 'versierpatroon' dat in onze cultuur gebruikelijk is.
Eerst urenlang op café of resto zitten uit de nek lullen om mekaars kwaliteiten te exposeren, en om de tegenpartij te overbluffen in een parodische paringsdans, waar eigenlijk geen spat erotiek vanuitgaat. Daarna volgt vaak, ofwel een gegeneerd zoeken naar een ietwat elegante manier om mekaar naar de duivel te wensen zonder sjagrijn of ergernis op te wekken, ofwel een onhandig scharrelpartijtje, waarbij niet zelden een verbaasde' tegenpartij op hypocriete wijze te kennen geeft "dat ze geen hoer is", hoewel een financiële vergoeding nooit ter sprake kwam! Die extra cash-toelage is trouwens meestal overbodig, want in bar en spijshuis werd reeds ruimschoots (gebruikelijk op conto van de 'hoerenloper') aan des meidens basisbehoeften voldaan. Heel heeeeeeel af en toe volgt er na de obligate HORECA-scène al eens een hitsige geilmieterij of stomende soppartij. Des ochtends echter, post coïtum, mag het koppel in de handjes een quatremain klappen, als de wederzijdse weerzin, en respectieve kater geen té grote proporties hebben aangenomen. Echt, van dit ingebakken stramien moeten we dringend af. Laat de heetzakken en geilmieters, een groep waar iedereen toch af en toe eens deel van uitmaakt, die atavismen achter zich laten, en simpelweg, alvorens het avondje stappen een aanvang neemt, eens lekker van bil gaan, of anders het beddebakgebeuren vooraf als een onmogelijkheid afspreken. Eens het vuur geblust kan er complexloos alsnog samen een krat pils worden afgezopen of een zevengangen-menu in de kl*ten gedraaid worden, zonder dat daar nog fake, comedie, of misselijkmakende sweet-talk hoeft mee gemoeid te zijn. Ik denk dat met mijn systeem een hoop frustratie, ellende en misverstanden de wereld uit geholpen kan worden. Zo ook vermijden we topics als deze, die toch enkel dienen om de mensen te verzuren ten aanzien van autochtone minderheden, die, net als ieder ander, ook al eens met een krols gevoel in het kruis rondbanjeren. |
Superstaaf,
Goede theorie, maar of "welopgevoedde" mensjes(m/v, autoctoon/allochtoon) daar zo vlug zullen toekomen?? 't is zo tegen de sociale geplogenheden in...... :lol: |
Sato,
nog maar eens: zou jij een onbekende, laat staan twee!, mee naar hun huis vergezellen, na een avondje stappen? |
Citaat:
Verder moet jij, die me elders aanraadt een commentaar van jou nog eens goed te lezen, zelf maar eens heel goed lezen wat er in het eerste bericht van Oeteke staat: waar lees jij ergens 'onbekenden'? Waar lees jij dat het 'na een avondje stappen' was? Waar lees jij dat de meisjes de jongens die ze beschuldigen 'naar huis vergezeld' hebben? Je verzint er het allemaal bij. Gratis en voor niets uit Filosoofs grote sprookjesboek. Om toch maar de verdachten te vergoeilijken (het zijn allochtonen dus moet je ze wel vergoeilijken, waarmee je al even racistisch toont als wie het credo ''vreemdeling= crimineel" huldigt) en in één keer door de meisjes te culpabiliseren.... En d�*t, Filosoof, vind ik erg... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het doet mij altijd huiveren zo een artikel,maar oft nu ne belg is,nederlander,franseman,amerikaan..noordafrikaan, afrikaan,aziaat...
zo een smetten op de maatschappij mogen ze voor mijn part een nekschot geven... als ge bedenkt wa voor mensen er allemaal rondlopen me zieke gedachten... :lol: natuurlijk als het zo een een noordafrikaans crimineel duo is ,is da weer olie op het vuur voor "anti's" en ge zult zien...een paar jaar gevangenis en dan voorlopig vrij om dan lijfwacht van aboe blabla te worden terwijl ze de "levens" verwoest hebben van die meiskes... het is een kwestie van ne goeje minister(vlaams of waals...tis eenders) te hebben van justitie,die van een "zero-tolerantie" politiek WERK maakt,en ni iemand die politie opdracht geeft " ne-plezante-zatte-op-marktrock-af te-tuigen-als-em-over-de-hekken-springt(valt)" (ik drink ni) terwijl de hooligans van anderlecht de politie bespuwen!! en daar doen ze niks aan... zo een feodaal stelsel was ook ni slecht 8) |
Citaat:
|
chance :D
|
Citaat:
|
Zijn het noord afrikanen direckt terug naar land van herkomst en hebben zij een paspoord gekregen van Belgie terug afnemen. Dat is de beste oplossing en zo vlug mogelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Die niet heeft/willen kunnen genieten van sociaal beleid in Belgie. Of nog beter. Nen echte immigrant die het OOK BEU is dat we zo LAKS optreden tgo mensen die NIET WILLEN integreren. BK232214, als ge dit leest en ge bent een allochtoon, doe zo verder, da meen ik! Laat zien dat alle allochtonen niet zo zijn. Voor de rest, aanpassen of opkrassen. en de cijferkes van de criminaliteit nie vervalsen he, meneer de polies!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be