Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vindt u Dat Burger King ook vestigingen moet openen in ons land? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53527)

MaXiMuS 11 juli 2006 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 1814570)
Graag jullie mening.....

ik ben voor: concurrentie gaat mssn zorgen dat de quick wat meer haar best doet, want de laatste keren dat ik zo ne vishamburger (da vlees is nl walgelijk) bestelde zat er AMPER mayonaise tussen, de GIERIGAARDS!!!!

cookie@vws 11 juli 2006 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1814892)
ik ben voor: concurrentie gaat mssn zorgen dat de quick wat meer haar best doet, want de laatste keren dat ik zo ne vishamburger (da vlees is nl walgelijk) bestelde zat er AMPER mayonaise tussen, de GIERIGAARDS!!!!

misschien omdat dat VLEES naar VIS smaakte? :roll:

MaXiMuS 11 juli 2006 21:57

het vlees uit de quick....daarvoor zou zelfs de 'kok' uit Auschwitz zich schamen!

BigF 11 juli 2006 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1814771)

Meer is hier echt niet aan toe te voegen 8) !

Niemand verplicht iemand 'drek' te eten dacht ik.
Blijf er gewoon weg.

Glas storm een water in.
Sorteer maar.

MaXiMuS 11 juli 2006 22:18

Volkseigen voedsel moet het zijn:

nen aspergeburger met varkensvlees en mayonaise. heeeeeeeeee-eeeeeeee-eeeeeeerlijk!

BigF 11 juli 2006 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1815000)

Bieten en mais

Sneta 11 juli 2006 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1814846)
En dan de staatsveiligheid elke dag mijn mailbox nalezen? Neen, bedankt ;-)

Iets te verbergen ?

MaXiMuS 11 juli 2006 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneta (Bericht 1815054)
Iets te verbergen ?

*fluister* tis ne choco

MaXiMuS 11 juli 2006 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws (Bericht 1814846)
En dan de staatsveiligheid elke dag mijn mailbox nalezen? Neen, bedankt ;-)

de staatsveiligheid heeft waarsch nog nie eens ne pc, laat staan da ze ginder zouden weten hoe ge ne mailbox opent

Weezer 11 juli 2006 23:55

Joh, ik wist niet eens dat je de Burger King niet had in België. Mijn kennis over de zuiderburen bereikt hier dagelijks nieuwe hoogtepunten!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1815000)

in mijn geval tulpenbollen en suikerbieten :mrgreen: Van alle fastfoodmeuk vind ik KFC wel de beste(alleen belachelijk duur) en de Burger King wordt morgen mijn ontbijt op Schiphol.:morning:

cookie@vws 12 juli 2006 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1815059)
de staatsveiligheid heeft waarsch nog nie eens ne pc, laat staan da ze ginder zouden weten hoe ge ne mailbox opent

Je hebt geen idee hoe PC de staatsveiligheid wel is ;-)

van Maerlant 12 juli 2006 01:39

Lekkerder en goedkoper dan quick en macdonalds!

Djiezes 12 juli 2006 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1814892)

Tussen ne Kingfish zit nooit mayonaise pipo, maar TARTAAR!!

België is trouwens het enige land ter wereld waar McDonalds niet de grootste is. Da's toch wel iets om een beetje fier op te zijn vind ik...
Burger King en KFC kunnen voor mijn part zeker een paar vestigingen openen in ons landje. Wat meer keuze kan geen kwaad.

ps Toch weer typisch dat juist Antideutsch iets tegen shoarma en kebab heeft ;-)

vlijmscherp 12 juli 2006 08:22

waarom niet? vrije markt hé.
maar ik ben 1 keer in Nederland naar ne Burger King geweest en 1 keer in Miami. 2 keer gewoon bucht, gewoon niet waard om voedsel te noemen. ik zou het nog niet aan een hond durven geven.

maddox 12 juli 2006 09:18

Mc Do, sorry, maar dan val ik nog liever dood.

Quick, 1 of 2 keer op een jaar, en dan heb ik het wel gehad.

Burger King. In Nederland, wel ja, kwestie 't is beter dan AC of soortgelijk snelwegvoedsel.

Teerke 12 juli 2006 11:00

Is er nog geen junkfood genoeg? Hamburgers, frikandellen en meer van dat zogenaamd vlees is niets dan afval afkomstig uit de vleesverwerkende bedrijven. Daar worden dan smaakversterkers en andere chemische troep doorgemixt, wat vettige camouflagesaus erop en schransen maar. En dan die sponsachtige broodjes. Ik heb het wel eens gegeten, maar mij kan het niet bekoren..

Jaani_Dushman 12 juli 2006 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1814737)
Maar dan moet KFC hier ook eens komen. Zou het wel eens willen proeven. :)

Ik raad u aan om éérst KFC te gaan proeven, vóór je naar de reportages over hun kiekens kijkt. Anders zou je misschien nooit meer gaan proeven.

FISHERMAN 12 juli 2006 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Teerke (Bericht 1815582)
Is er nog geen junkfood genoeg? Hamburgers, frikandellen en meer van dat zogenaamd vlees is niets dan afval afkomstig uit de vleesverwerkende bedrijven. Daar worden dan smaakversterkers en andere chemische troep doorgemixt, wat vettige camouflagesaus erop en schransen maar. En dan die sponsachtige broodjes. Ik heb het wel eens gegeten, maar mij kan het niet bekoren..

't Is een vrij land. Als iemand zich wil vetmesten met afval is dat zijn/haar keuze.

Jaani_Dushman 12 juli 2006 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 1814771)

Eens per eeuw hebben die westlanders eens een nuchter moment! :-D

Jaani_Dushman 12 juli 2006 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1815633)
't Is een vrij land. Als iemand zich wil vetmesten met afval is dat zijn/haar keuze.

Als je wil dat de mensen vrij kunnen kiezen, moet je alle reclame verbieden.

Mensen KIEZEN niet voor die brol van McDonalds, BurgerKing,.... De reclame bespeelt hun kindertjes. En de ouders gaan dan maar mee om van het gezaag van hun kindjes vanaf te zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be