zorlac |
15 juli 2006 20:36 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder
(Bericht 1821056)
* Het splitsen van België
* Het opdoeken van de familie die boven elke wet staat en daar nog royaal veel geld voor ontvangt. En dit terwijl ze eigenlijk eerder thuis horen in een beschermde werkplaats.
* Ik wil volledig vrij spreekrecht voor iedereen.
De mogelijkheid om mijn mening volledig en vrij te kunnen uiten. Zonder dat ik schrik moet hebben om een gedapo (gedachtenpolitie) op mijn dak te krijgen. Oproepen tot geweld hoort daar niet bij. Bvb u mag mij gerust een eikel vinden en mij dood wensen, u mag alleen niet oproepen tot moord.
* Ik wil een toepassing van de democratische spelregels, zonder cordons, mediaboycot's en dergelijke linkse methode's.
* Ik wens ook een terugkeer van alle allochtonen die meer dan 2 misdaden hebben gepleegd (dus bij hun derde) of bij één zware overtreding zoals bvb pedofilie, verkrachting, gewapende overval, roofmoord, e.d.
* Ik wens ook een invoering van de doodstraf en het afschaffen van de wet Lejeune voor zware misdaden of recidivisten.
* Ik wens ook dat allochtonen zich volledig aanpassen aan de Vlaamse wetten en maatschappijke normen. Bvb: een schaap slachten in de badkuip is geen maatschappelijke norm hier.
* Corruptie van politici moet veel strenger bestraft worden daar ze een voorbeeldfunctie hebben.
* Alle vormen van discriminatie zijn niet toegelaten, Dus ook geen positieve discriminatie.
|
90% mee eens.
1. Uw doodstraf zou ik vervangen door levenslange opsluiting of (zoals Vercetti voorstelde) levenslange dwangarbeid. Want zoals u stelde is doodstraf eerder korte pijn, en die luxe wil ik pedo's, verkrachters, .....etc. niet gunnen. Dat dit dan wat meer kost ad maatschappij is dan maar zo.
2. Als u criminele allochtonen wil terugsturen obv 'nationaliteit' ga ik ook akkoord. Het gaat dan dus niet over 2de, 3de en 4de generatie allochtone-kinderen eh. Want in mijn ogen is hun land van herkomst dan eerder België(wat niet wil zeggen dat ze geen zware straffen kunnen krijgen alhier eh, en de dubbele nationaliteit moet men dan ook maar afschaffen zodat hieromtrend ook geen discussie meer ontstaat)
Criminelen die Belg geworden zijn dmv SnelBelg-wet vallen hier dus niet onder, en men moet hen dan ook de belgische nationaliteit kunnen afnemen en vervolgens dan ook terugsturen.
Btw, ik heb u 'rechts' genoemd in deze peiling.......;-)
Ik had ook 'gezond verstand' kunnen stemmen, maar in mijn ogen zijn rechts en gezond verstand een synoniem:mrgreen:
|