![]() |
Zelfs dit soort van grafschennis wordt alweer het voorwerp van een ordinaire wederzijdse scheldpartij. Triestig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu terug ontopic: de vernieling van het Joodse gedenkteken in Kuregem en zijn vermoedelijke daders. |
Citaat:
|
Citaat:
In Amsterdam werd tijdens dodenherdenking er een paar jaar geleden door Marokkanen met rouwkransen gevoetbald, ook daar werd bijzonder laks op gereageerd. |
Citaat:
Dit gezegd zijnde: zielige daad van die vandalen. :x |
Citaat:
Toch geen Voorposters dan? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, net zoals de minoriteiten in Amerika zich willen emanciperen, steun ik dat ook in ons land. Of mag alleen een Malcolm X dit voorrecht verkrijgen? Of gaat u zoals de KKK dergelijke ondergravers van de blanke superioriteit vrolijk ophangen naast een brandend kruis? :/ |
Eigenlijk doet het er niet aan toe wie de schuldige is. Dat het Turkse jongeren zijn, nazi-heethoofden, antisemitische commies, linkinwinkies of rechtse rakkers, deze daad blijft wat het is: degoutant, triestig, zielig en alle andere woorden die ik mij kan inbeelden.
|
Citaat:
|
Ik hoor net dat het haatzaaiende CGKR een onderzoek gaat instellen of er racistische motieven in het spel zijn. Beter gezegd: er wordt nagegaan of er Vlaams Belangers mee gemoeid zijn. Waarom? Kleurlingen kunnen in hun ogen niet racistisch zijn en voor politieke acties halen ze de schouders op. Jacht op Vlaams Belangers dus.
Jeruzalem, de enige en overdeelde hoofdstad van het Joodse volk. Lees ook http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=1&id=301 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be