![]() |
Ik vraag me wel af wat télé-bruxelles en radio BXL daar voor reportage gaan maken : "kijk eens hoe verfranst Drogenbos is" of zo? Trouwens, waarom moeten REGIONALE zenders draaien buiten hun werkingsgebied? Voor mij blijft het een raar initiatief.
Trouwens, de burgemeester is een kieken : ze had hen gewoon kunnen verbieden op grond van risico op verstoring van de openbare orde en dan was er juridisch geen vuiltje aan de lucht (maar de rel zou er toch zijn gekomen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb juist op teletekst gekeken,
Ze willen er een mediakaravaan zetten en Partijdebatten voeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men al niet meer over de taalgrens heen kan kijken om politieke debatten te voeren, waar zijn we dan mee bezig? |
Citaat:
De grondwet is dus géén vodje papier... zolang het maar om de rechten van de franstaligen gaat? Waar zaten jullie met jullie verdediging van de Vlaamse rechten toen de RVS besliste dat de kieskring BHV ongrondwettelijk was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg alleen wat erop teletekst staat.
mij speelt het geen rol in welke taal dat dat gebeurt, zolang dat er geen Waalse partijen komen debateren aangezien dit een Vlaamse gemeente is waarop Vlaamse partijen op de lijsten staan. De randanimatie moet dan wel in het nederlands. |
Citaat:
Iedereen mag toch debatteren waarover en waar hij wilt.... |
Citaat:
Als die mannen nu zin hebben om uit te zenden in Drogenbos, dan kan toch geen enkele burgemeester dat verbieden? Jullie lijken België of "Vlaanderen" om te willen vormen in een nieuw DDR. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be