![]() |
Lou Reed en Ramones! Ja! Liefst de hele Velvet Underground wel. En ikzelf!
|
Fuck ja die moeten er absoluut zeker ook bij. Ik zal er maar ineens een verlengd weekendje van maken :-).
|
'k zou er een maandfestival van kunnen maken maar zal me inhouden.
Ministry voorzekers want nog niet gezien. Shotgun Wedding Lydia Lunch met Roland S. Howard. Was subliem in democrazy jaren geleden. John Spencer met Christina Martinez, Boss Hog dus. Sonic Youth want das lang geleden voor mij. Einstuerzende voor Tabula rasa met eventueel als gast Caspar Brötzmann. Primus (niet van Haacht) The Jezus Lizards Big Black, ook nooit gezien. Eddy Wally op xtc :roll: :roll: |
Sonic Youth! Zeker!
|
Citaat:
Mag mijn broer van 16 jaar ook komen naar je festival? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Johan C's rock festival:
Isle of Man Northern stage: - Inspiral Carpets - James - The Pogues - The Waterboys - Sinnead o' Connor - Manic Street Preachers - The levelers - Van Morrison - Peter Gabriël Americana stage: - Chris Whiteley - The Jayhawks - Thelonious Monster - Johnny Cash (the man in black) - Bob Dylan (special guest Dolly Parton) - CROSBY STILLS NASH and YOUNG French stage: - Les Negresses vertes - Jane Birkin - Renaud Dutch stage: - Lamp Kris en Lazerus - Tröckener Kecks - André Hazes - Johan Verminnen (met bigband) - Noordkaap The Bar: - Tom Waits meets Roland van Campenhout - Ute Lemper meets David Bowie (Brel and Kurt Weil songs) The Club: - Loudon Wainwright the 3th - David Gray - Luka Bloom |
André Hazes :?: :D
|
Maar naar Chris Withley kom ik zeker zien!
Dieje mens heeft de ambetante gewoonte op onverwacht momenten ergens in Gent op te treden. Ik heb hem bijna toevallig eens in Gent in een klein café zien spelen (ik had 2 uur ervoor op de radio gehoord dat hij er zou zijn). Hij heeft naar het schijnt ook op de Gentse feesten ergens gespeeld, maar dat heb ik jammer genoeg pas achteraf gehoord. |
Citaat:
PS Weekend tickets kosten 50£ Dagtickets kosten 20£ Geen coca cola of pepsi produkten. Van het vat: Guinness, Bass en Boddingtons |
Zolang Chris Whithey komt mag iedereen op uw festival komen. Ik vond André gewoon grappig staan in uw lijstje. Hoewel, er zitten nog veel andere drankorgels bij.
|
Shane en André op één festival :wink:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Tow Waits en Johny Cash kunnen er ook goed tegen naar het schijnt. |
-Stephen Malkmus & The Jicks
-Evan Dando -Weezer -Nada Surf -The White Stripes -The Strokes -The Vines -The Raveonettes -Superbox -Fence -Motorpsycho -Doves -Oasis -Travis -Stereophonics -The Cooper Temple Clause -The Electric Soft Parade -Craig Armstrong -... (ik kan nog wel even verder gaan...) |
Citaat:
|
Fence is ook Belgisch.
ps: ik heb Tom Helsen vanmiddag met zijn fiets in Leuven gezien. Hij had geen gitaar bij... |
Just, Fence
|
Locatie: een ranzige kelder ergens in het brusselse (max 2000 man)
op het programma: Dead Kennedys Sex pistols Rancid Flogging Molly Agnosic Front PN Congres Convict 25 ta life Hatebreed PRO PAIN IRATE SEPULTURA (met Max) |
k3
m kids kabouter plop en co samson en gert kwestie van het kind in ons niet te verloochenen... :wink: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be