![]() |
Citaat:
U dient dringend een transseksuele operatie te ondergaan en kettingroker te worden ten einde uw levensverwachting drastisch op te trekken... |
ergens in 2065 na 8 augustus.
aan men zwembad met 3 jonge deernes, een goei sigaar en een fles drank. |
Citaat:
Maar soit, bedankt voor de aanwezigheid. Ik vind het beeld van een stijlvolle oudere dame in het zwart die me de laatste groet brengt op Père Lachaise wel iets hebben. Gelieve na de dienst de familie te volgen. Groot feest dat ze dan eindelijk m'n centen te pakken zullen hebben. [misschien dat monsieur le notaire zelfs nog een verrassing in petto heeft :| en dat het allemaal nog op een drama eindigt voor die gretigaards] |
2033. Op mijn 58e mogen ze mij dus al onder de grond steken. Blijkbaar... (en dat voor een niet-roker, BMI < 25)
Wanneer ik "optimistic" invul zou ik pas in 2080 op mijn 99e sterven. :roll: |
vrijdag, 16 oktober 2020. Het is vroeg maar zo vergaat het nu eenmaal alle grote revolutionairen. :-(
|
Citaat:
|
woensdag 15 juni 2044...
Das nog te lang naar mijn goesting :p |
7 juli 2044
|
Citaat:
Interessant detail: ik had er al lang niet meer mogen zijn. 2004 lijkt het maximum te zijn.:-( Soit , 'k denk dat ik toch nog mijn Vlaams Republiekske ga meemaken. 't Zal ni al kommer en kwel zijn geweest.8-) |
Citaat:
|
Citaat:
'k Had een bekke medeleven verwacht van medeforummers, maar van diene kant gaat 't niet komen. 'k ga dan maar een paar duvels drinken. |
8 December 2058.
72 jaar is een mooie leeftijd. |
Citaat:
Citaat:
Wij moeten verderleven als gij uw klopper zet! Citaat:
Help Hemmerechts. :-P |
Dat ding is gewoon ongelofelijk.
Ik vul de max aan BMI in, niet roken, optimist, en ik zou bij sommige berekeningen 97 worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-( |
Zondag 17 oktober 2060:-)
|
Citaat:
Kan je ervoor zorgen dat we een prentje opgestuurd krijgen? Naar je begrafenis ga ik niet. Dat is tegen mijn principe. Waarom zou ik immers naar de begraving gaan van een tiep die naar de mijne ook niet komt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be