![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, uw bewering is compleet onjuist. Het zijn geen neo-liberalen die het onderzoek willen privatiseren. Het zijn integendeel mensen die kunnen en durven na te denken los van de zaligmakende verzuilde instanties. From scratch. En dat is nodig. Als we niet met zijn allen failliet willen gaan. :( |
U hebt gelijk, maar ik had niet zoveel zin om woorden vuil te maken aan zo'n gezwam :oops: :oops: Er is waarschijnlijk nog nooit zoveel wetenschappelijk onderzoek gesubsidieerd geweest door de overheden als heden ten dagen, dus ik vond het een belachelijke opmerking van commie.
|
Men moet hier in belgie eens leren om eigen bedrijven te starten zoals in nederland zodat men van hieruit alles te zeggen heeft ipv te wachten totdat een buitenlands bedrijf zich hier komt vestigen.
|
Citaat:
Of het is voor de kennis, of het kan ook zijn om een concurrent uit te schakelen. :?: :idea: |
Citaat:
De politici dienen oplossingen te vinden. Ze worden er immers vet voor betaald. Als het niet duidelijk was: ik heb het hier over het complete liberale regeerapparaat, welke gegrondvest is op zuiver individualisme, dat niet functioneert! En ik vind het onbegrijpelijk dat de bevolking dit nog steeds niet inziet... 8O |
Citaat:
|
Degene die eraan denken de Amerikanen te jennen door het moreel van de wereld te willen spelen zouden beter nekeer nadenken aan wat nu gebeurt.
De schuld van het verdwijnen van 3000 banen is nogmaar het begin. De volledige Amerikaanse industrie zal België verlaten. Bijdeze, Bedankt meneer Michel |
![]() |
dubbele post
|
De actieve welvaartsstaat van de paarsgroene regering is meer droom dan werkelijkheid. Verhofstadt en Co hebben de mond vol van het scheppen van banen door te zorgen voor een goed investeringsklimaat. Het is juist het huidige investeringsklimaat dat ervoor zorgt dat Ford de geplande 900 miljoen NIET gaat investeren. De hele houding van de regering, en van Louis Michel in het bijzonder, tegenover de Verenigde Staten zorgt ervoor dat België niet meer tot de bevriende landen wordt gerekend. Uiteraard heeft dit een weerslag op investeringen van Amerikaanse bedrijven. Het is trouwens opvallend dat Ford de bijkomende productie van de Focus toevertrouwt aan de fabriek van Spanje. Spanje heeft zich immers in de afgelopen maanden erg pro-Amerikaans opgesteld en wordt hier nu voor beloond.
|
wie zoet is krijgt lekkers wie stout is de roe
|
Inderdaad.
De Limburgers betalen de rekening voor het rondje stoer doen van Michel en co. Als het slecht gaat in een Amerikaans bedrijf en ze hebben hier een vestiging dan zal het eerst die vestiging zijn die ze zullen sluiten of verkleinen. Dan nog de hoge lasten er bij en de keuze is simpel voor multinationals. Bedankt Guy, Bedankt Louis, Bedankt Steve en Karel. We staan er weer..... aan den dop. Meer dan ooit een eigen Vlaamse sociale zekerheid en een eigen Vlaams beleid. Guy herlees uw geschriften van 1999 nog eens, die van voor de verkiezingen wel te verstaan. :roll: |
Vergeef mij uw interventie te kwalificeren als een intern achterhoedegevecht zonder wezenlijk belang en waarde.
FORD is NIET de amerikaanse overheid. Het is een multinational die poen moet verdienen. En als ze die makkelijker kan verdienen in Portugal dan in België, dan doen ze dat. Op puur economische basis. Ik zou niet anders beslissen. En het is niet moeilijk om tot die conclusie te komen. België is gewoon het duurste arbeidsland in Europa. Dat ze met deze conclusie meteen in de kaart van Bush zitten is aardig meegenomen. Maar er is geen oorzakelijk politiek verband. En bij wie ligt de reden van die hoge arbeidslast ? Bij onszelf. Of beter : bij de decennia-lange CVP-dynastieën. En hoe lossen we zoiets op ? Door ook eens te luisteren naar cogitieve denktanks. En niet enkel naar verzuilde belangengroepen. Kijk eens op www.vivant.org |
Om nog eventjes te onderstrepen wat Descartjes Jr zei, ga ik even Tomb citeren, want velen willen hier duidelijk niet lezen, laat staan bijleren:
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
(dit is serieus bedoeld) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be