[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Casca
(Bericht 2014862)
Ondanks al je gebash heb ik nog geen enkel voorstel gelezen waarmee je je islamloze heilstaat wil waarmaken. Ik mag dus uitgaan van het slechtste. Prove me wrong. Voorstellen die de islam moeten terugdringen zonder daarmee mensen te targeten op basis van geloof. Ik kijk er al naar uit.
|
Gebash? Heb je het zo moeilijk om met de islamitische realiteit om te gaan?
Ik duid op de gevaren van de islamitische ideologie voor de Westerse rechtsstaten. Daar is niets mis mee, tenzij voor zelfverklaarde progressieven met een laag zelfbeeld die persé de dhimmie willen uithangen en bijzonder zenuwachtig worden als ze geconfronteerd worden met bepaalde gebruiken uit de vredelievende islam.
Citaat:
Er is geen enkele reden waarom België een geïslamiseerde staat zou moeten worden. 4 percent, weet je nog? :roll:
|
Het begon ook allemaal met 1, 2,3, 4 % in die islamitische paradijzen....
De baarmoederjihad, weet je wel?
Citaat:
... want juist, er is maar een islam. En er is geen emancipatie. En de context van een opkomend fundamentalisme in een islamland is hetzelfde als die van een groeiende moslimpopulatie in een Westerse pluralistische samenleving.
|
Inderdaad, er is geen emancipatie in de islam. Ken jij een gematigde, verlichte koranversie? Nee, die bestaat niet. De koran van de zogenaamde gematigde is dezelfde koran als die van de moslimfundamentalist. Hooguit ken je moslims die het niet nauw nemen met de koran, en dus strikt genomen afvalligen zijn, en dus volgens de religion of peace ook de doodstraf zouden moeten krijgen. Feit dat in een Westerse rechtsstaat, tot hun groot geluk, niet mogelijk is. Maar alles kan natuurlijk veranderen als de islamieten daar in de meerderheid komen. Zie Iran.
En Casca, heb je je oogkleppen opgehouden en de reportage van Panorama ontweken want niet politiek correct?
Of heb je genoten van de straffen op inbreuken op de islamitische wetten van de kuisheid. Ophanging, stokslagen, zweepslagen, steningen, ...
Inbreuken tegen de kuisheid. Voorbeeldje : samen met een jongen in een taxi zitten. Goed voor 95 stok-of zweepslagen volgens de islamitische wetten. Hoe aardig toch, die relgion of peace.