Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Leuven: Forummeeting 14 november (https://forum.politics.be/showthread.php?t=63357)

Jantje 10 oktober 2006 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2067081)
"Den Ouden Tijd" is nu niet bepaald een "swingend café" (als je het mij vraagt) 8-)

Hou ook eens rekening met de bejaardenbond hier op het forum.

ben ook geen 20/30 meer hoor.

Pietje 10 oktober 2006 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 2067147)
Hou ook eens rekening met de bejaardenbond hier op het forum.

ben ook geen 20/30 meer hoor.

Ik ook niet.

Patriot! 10 oktober 2006 16:41

Citaat:

"Den Ouden Tijd" is nu niet bepaald een "swingend café" (als je het mij vraagt) 8-)

Heb je gelijk in, maar ook dat is weloverwogen: de swingende studentencafés die ik dagelijks frequenteer hebben een lawaaidrempel die die van een gezellig gesprek zwaar overschrijdt...:)

Ambiorix 10 oktober 2006 21:58

Citaat:

als we goesting hebben kunnen we na ene tijd afzakken hé;-)

Vorenus 10 oktober 2006 22:36

Liever de bierkelder

Patriot! 11 oktober 2006 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2068724)
Liever de bierkelder

8OAh zij gij der zo ene...

Patriot! 12 oktober 2006 15:00

Hop!

Zeno! 12 oktober 2006 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2068724)
Liever de bierkelder

:lol: 8O Dé schandvlek van Leuven! Daar krijgt ge mij met geen stokken nog binnen! *kotssmiley*

Hoewel ik grote vraagtekens zet bij 'den ouden tijd' (dat café heet z'n naam ècht niet gestolen...om het nog zacht uit te drukken) en het feit dat het op een dinsdag is, (én op voorwaarde dat we eerst nen bicky gaan eten,) zal ik mijn uiterste best doen aanwezig te zijn. 8-)

Keats 12 oktober 2006 17:32

Beetje ver weg van mij :( Beetje duur ook, anders kwam ik wel...

Misschien kunnen we iets soortgelijks in Noord-Nederland organiseren, Dimitri? ;)

Ambiorix 12 oktober 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2075503)
:lol: 8O Dé schandvlek van Leuven! Daar krijgt ge mij met geen stokken nog binnen! *kotssmiley*

als ge écht straalbezopen om zes uur sochtends over de markt waggelt ... bwa:-D

Patriot! 12 oktober 2006 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2075503)

Hoewel ik grote vraagtekens zet bij 'den ouden tijd' (dat café heet z'n naam ècht niet gestolen...om het nog zacht uit te drukken) en het feit dat het op een dinsdag is, (én op voorwaarde dat we eerst nen bicky gaan eten,) zal ik mijn uiterste best doen aanwezig te zijn. 8-)

Ik ga met u nen Bicky eten Zeno! ;-)

En over 't kaffee kan nog gediscussieerd worden, tis vooral zaak van een afspraakpunt te hebben... we kunnen daarna nog sfeervoller oorden opzoeken ;)

Patriot! 12 oktober 2006 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2075884)
als ge écht straalbezopen om zes uur sochtends over de markt waggelt ... bwa:-D

tis vaak 't enige da nog open is na zes uur (een schande) en dan is er idd nie veel keus :(

Ambiorix 12 oktober 2006 18:33

idd
alhoewel gister toch mooi de seven oaks afgesloten. allé buitengesmeten. twas al licht en de vogels floten, das een slecht gevoel ze. kvin da het donker moet zijn als ge naar u kot gaat.

Patriot! 12 oktober 2006 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2075918)
idd
alhoewel gister toch mooi de seven oaks afgesloten. allé buitengesmeten. twas al licht en de vogels floten, das een slecht gevoel ze. kvin da het donker moet zijn als ge naar u kot gaat.

bwaaaa... goeiemorgen schreeuwen tegen scholieren die op hun bus staan te wachten en dan gaan slapen, 't heeft toch iets ;)

Maar goed, on topic: sticky da spel hier is!

Tantist 12 oktober 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2066368)
Inderdaad, ze dachten met die vertaling van hun naam de herinnering aan de moord van vorig jaar uit te wissen, maar wij gaan daar toch nog eens ramptoerist spelen. 8-)

Komt ge, Tantist?

Ikke??? Hell no, midden in de week... Ik ben geen student meer hoor..

Linkse Vogel 12 oktober 2006 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2065415)
Perfect bereikbaar misschien wel ja, maar ik heb iets tegen Leuven... :mrgreen:

;)

REDEN:...

Patriot! 14 oktober 2006 17:58

Vogels.

Kim 14 oktober 2006 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2081667)
Vogels.

Nee Patriot, niet de vogels... :twisted:

cookie@vws 14 oktober 2006 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2063421)
Beste forumleden,

Ambiorix en ik hadden gedacht om nog eens een forummeeting te doen in dé studentenstad van het land! Leuven!

Omdat het toch maar maanden zou duren eer er een plaats en dag afgesproken zou worden, hebben we dat gewoon zelf maar beslist.
Wij wachten iedereen die mee wil komen op voor het station van Leuven om 20.00 uur op dinsdag 7 november :cheer:

Daarna kunnen we naar 'den ouden tyd' gaan, een gezellig cafétje dat werkelijk vlakbij het station is, heel goedkoop en vrij 'sfeervol' ;)

Al wie wil komen gelieve dat hier te laten weten, anders ga ik gewoon een pint drinken met Ambiorix ;)

Studenten, inwoners van Leuven en omstreken en forumleden uit heel Europa... Komt talrijk! ;)

Wat dacht je van een ander leuk cafétje, Key West? ;-) :twisted:

Jozef Ostyn 15 oktober 2006 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2081858)
Nee Patriot, niet de vogels... :twisted:

Nu weten we nog altijd niet welke vreselijke onmensen gij hier tegen het lijf vreest te lopen. Moeten we misschien de Keizerlijke Garde van Louis de Grote (maw het politiekorps van Leuven) mobiliseren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be