![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die voorbeelden zijn legio en dagelijks in de pers te lezen... maar opdat ook jullie ze zouden kennen moet ook hier professioneel ingelicht worden... precies omdat de foert stemmers voor het VB beter zouden weten hoe slecht ze handelen... is professionele communicatie nodig... de Premier heeft de handen vol met goed beleid... het VB met desinformatie... |
Citaat:
|
Proffesioneel zegt men hier ?
Hoor ik hier de stem van een VLD reklamebureau dat zich weer eens onsterfelijk belachelijk aan het maken is ? Of is het maar paranoia ? |
Citaat:
|
Citaat:
Mooie referentie. (trouwens, hij had hetzelfde ook al voor de sossen en de cvp gedaan) Hij gaat bij de vld gezelschap houden bij Fons van dijk. Was dat vroeger niet de reclameboy van de sossen? (ten tijde van de AGusta paniek)??? wat een bende |
Citaat:
schrik zeg ik u |
Het politiek correct woordenboek :
Verhofstadtiaas: beweren dat alles goed gaat terwijl op de achtergrond alles met man en muis vergaat. Ondertussen hierop anticiperen en eigen vel redden door bvb voor gemeenteraadsverkiezingen op te komen |
Citaat:
|
Verhofstadt is een dwaas. (vrijwillige) Verbanning is een optie.
|
Ik begrijp niets meer van steenbok ?
Voor welke partij neemt hij het nu op ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meer intelligente forumbezoekers (Steenbok66 dit is dus niets voor u) kan ik alleen maar aanraden het artikel van Johan Sanctorum (visionair-belgië.be) over Slangen te lezen:
http://www.visionair-belgie.be/Artik...mmunicatie.htm U zal beseffen hoe diep de VLD gevallen is. |
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar zijn kennis van zaken . |
Citaat:
|
nah jah.... mijn interventie was raak...LOL
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be