![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En verder zal binnen een goei 14 dagen een visie op de site komen over hoe wij, want ik ben niet alleen, de problematiek van de zelfstandigen, werklozen, invalieden enz.. bekijken. Wij zijn wel een lokaal partijtje maar wensen buiten de lokale politiek ook onze, wat bredere visie te ventileren! |
Citaat:
|
Deze studie zegt alvast niks over de kwaliteit van de gezondheidszorg. Als Nederland op de derde plaats van de wereld eindigt w.b. gezondheidszorg, terwijl er zoveel problemen zijn, is het in Nederland dan zo goed of in andere landen zo slecht...? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wees gerust, het is normaal dat je in eigen land enkel gezeik over je eigen systeem hoort, of dat nu spoorwegen, ziekenhuizen, verkeersregels, .... zijn. Het gras is altijd groener bij de buren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die conclusie is dan getrokken uit 1 enkel bezoek aan 1 enkele marokkaanse bakker en dan nog beinvloed door de kerngedachte dat het onmogelijk is dat een marokkaan iets goed zou kunnen doen. Zulke uitspraken zijn contra-productief en dragen niets toe tot de discussie, maar bovenal: Ze zijn onjuist en bovendien racistisch. |
Toegegeven, de gezondheidszorg in Belgie is exellent. De sociale voorzieningen in dit land behoren tot de absolute wereldtop. Blijkbaar staan we dus zelfs op nr. 1, voor de klassieke "nr.1-landen" zoals Noorwegen en Zweden.
Men zou zowaar de driekleur gaan hijsen! :wink: :P |
Met marokaans brood heb geen ervaring maar Turks brood is erg lekkr en ook goedkoop ;)
|
Citaat:
Bakkerij Ifli, Tiensesteenweg, 3001 Heverlee Grootste leverancier in het Leuvense van Marrokaans brood, en tevens zeer geliefd bij de klanten (zo goed als alleen Vlamingen(volgens mijn schatting >90% van het clienteel)). Ze hebben alle broden van een gewone bakker, dus ook uw ovenvers donker volgranenbrood. En als ik dan toch bezig ben, de "natuurbakker" wat verder heeft nog meer soorten brood, en hij verkoopt ze voor minder dan 1,51 euro. Zou hij bij een liberalisering zijn prijzen verhogen? Maarja, die discussie ging in een ander topic zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun basisopleiding krijgen ze in dezelfde school. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be