van Maerlant |
17 december 2006 23:03 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
(Bericht 2254708)
Ja. Weet u hoeveel bloedvergieten daardoor is plaatsgevonden?
|
What...the...fuck heeft dat daarmee te maken?
Citaat:
Vertrouw mij erop dat ik bijvoorbeeld de Israëlisch een eigen staat gun, maar het Vlaams nationalisme bestond gewoonweg niet na de Belgische revolutie omdat er geen sprake van een Vlaanderen was.
|
Weer dat gebrek aan historische kennis. :roll: Er bestond al vanaf 1831 een anti-belgische beweging. Aanvankelijk waren dat orangisten, maar achteraf zijn die Vlaamsgezind geworden. De VVB is echter pas lang daarna onstaan. Flaminganten zijn dus even oud als belgique.
Citaat:
Alleen Oost en West Vlaanderen. Door angst en onderdrukking is jullie nationalisme opgekomen. Heden ten dage zie ik daar geen reden meer voor.
|
Kom hier een paar maanden wonen, en probeer dat dan nog eens te zeggen. U bewijst enkel dat u praat over dingen waar u niets van weet.
Citaat:
U kunt streven naar meer zelfbestuur, maar dan moet u consequent blijven en dat voor alle regio's eisen.
|
Zucht... Nu wordt het nog erger. U praat gewoon de BUB-zever na. Al meer dan honderd jaar is het Nederlandstalige gebied in belgique één geworden. Ik ben Vlaming, en dan pas Brabander.
Citaat:
Welke onrechtvaardigheid? Die van het verleden of van nu?
|
Beide, uiteraard. :?
Citaat:
Wie zegt er dat de BUB daarnaar streeft?
|
8O Lees hun programma er eens op na, misschien. Het is de meest reactionaire en autoritaire partij van heel dit apenland.
Tja, als mensen geen onzin praten, hoef ik niet 'onfatsoenlijk' te zijn.
(krijgen we nu voor een derde keer 'onfatsoen' te lezen?)
|