![]() |
Citaat:
Citaat:
Alle gekheid op een stokje, ik ben wel (steunend) lid van bepaalde organisaties (en neen, ik bedoel hiermee niet de fanfare of de duivenbond), maar deze zijn niet politiek georienteerd. |
Citaat:
|
Ik ben lid van het Vlaams Belang geworden dit jaar. De bedoeling moet zijn om met een aantal medestanders front te vormen tegen de liberale postjesjagers. Over heel wat onderwerpen (zeker binnenlandse) heb ik dezelfde mening dan de mensen die het oorspronkelijke Vlaams Blok hebben opgericht of die bij het Vlaams Blok militeerden en de partij hebben grootgemaakt. Het zijn die mensen die een stevige basis hebben gelegd voor de grootste partij van Vlaanderen. Zeker op ideologisch vlak, helaas proberen ultra-liberale indringers dit kapot te maken. :-(
|
Citaat:
Toch is het met geen enkele tradionele klassieke partij in kartel en zal het waarschijnlijk ook nooit federaal opkomen zolang het cordon sanitair(de fascistische 5% kiesdrempel, enz...) rond vernieuwers bestaat. Het raad ook al haar leden en kiezers aan onvoorwaardelijk Vlaams-Belang te kiezen zelfs al spreekt geen enkel inhoudspunt hen eventueel aan, in plaats van op een partij van de illegale Centrale Grote Kansen Roulette of het terroristisch hof-laeken te stemmen. Vroeger werd door mij als echte subsidiaritist altijd kiesverzuim gepleegd. Maar omdat dit nooit bestraft werd stem ik nu ook Vlaams-Belang! |
Citaat:
Citaat:
|
ik steun een partij die in zijn doelstellingen heeft om niet te discrimineren, die staat voor solidariteit, die vertrekt vanuit gelijkheid van alle mensen.
een partij die het beter wil maken voor alle mensen en dus ook oog heeft voor de zwakkeren in onze maatschappij, een partij die in zijn hart een sociaal beleid wil voeren. |
Geen lid (meer) van een politieke partij, wel van een politieke drukkingsgroep.
|
Citaat:
|
Ik ben al sinds haar oprichting lid van de N-VA en ben dat nog steeds. Ik voel me ook nog steeds thuis bij deze partij.
|
Vroeger Vlaams Blok, Nu Vlaams Belang. Alhoewel ik mij erger aan de liberale nieuwkomers. Voel mij trouwens nog altijd Vlaams Blokker.
|
neen
nationalisten zijn overgenomen door liberalen Sociaal flamingantisme? vind dat maar eens terug in een politieke partij. Ik wacht geduldig, ooit moet dat gat in de markt gevuld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben politiek totaal passief en wil dat in de toekomst dat ook zo behouden.
|
Citaat:
Moet wel te doen zijn met zo een klein partijtje 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be