![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kom je erbij!8O |
'k Denk dat het de meeste vlamingen koud laat wat die 'koning' zegt in zijn boodschapje.....
|
Foei, foei, foei!
Ze zouden nochtans beter eens goed luisteren naar wat de royale hoerenloper, pardon, zo'n wijs man, zegt! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Is daar niet een soort van gerechtshof, waar je iedereen in de wereld kan aanklagen voor gelijk wat? BEHALVE het opperhoofd van belziek? |
Citaat:
|
Citaat:
Zolang dit koninkrijk bestaat, heb ik mijn vetbetaald postje. Citaat:
't Is dan nog de vraag, wie die bedienden betaalt? 't Schijnt dat de saksencoburg bende al 176 jaar lang hun bedienden laat betalen door de onstaat (dus 60% door de Vlamingen, die voor de rest als 'quantite negligable' werden/worden geduld) |
Citaat:
Maar ja: hij staat boven de wet en alle belastende zaken (videobanden, foto's en wat meer) verdwijnen?? Ook de copies? Zoals ik al eerder stelde: als men vindt dat bepaalde zaken moeten verdwijnen, dan heeft men iets te verbergen en worden geruchten een stuk meer waarheidsgetrouw... mijn idee. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Boudewijn deed dat nochtans niet in de abortuskwestie, dus jouw stelling gaat niet op. |
Citaat:
Moslims doen dat ook: vandaar dat ze elke keer als ze iets over allah zeggen, die tekst erbij moet (iets van barmhartig enz.), idem dito als ze over de profeet iets zeggen (wordt ook gevolgd door steeds eenzelfde tekstje) Dit (de zelfindoctrinatie) heb ik zelfs geleerd op een cursus: (iets over leiderschap, ergens in Brussel) Daar werd hetvolgende geleerd: Als iemand je vraagt hoe het gaat, zeg je steevast 'Prima' en/of iets anders positiefs OOK als het niet zo is. Als je dit lang genoeg blijft volhouden, gaat het op de duur goed met je gaan. PS: Dit betekent dat de mohamed wel een geslepen iemand was: hij wist dat 1400 jaar geleden al. |
Citaat:
|
1 constante alweer in deze postings :) de bubbelkes zitten op dezelfde intellectuele laagte als hun Alberto die da kineke da laurent bij miss van wanten verwekt heeft liever zelf had uit zn broek geschud :)
Noorman |
elk jaar wordt de koning eens van stal gehaald voor een boodschapje pro België, elk jaar verliest hij de steun van de Belgen, ooit zal het zijn laatste toespraakje zijn
|
Citaat:
|
Inderdaad mooi.
Een schot in de roos. Als België wenst op te komen voor vrede in de wereld moet er om geloofwaardig over te komen eerst vrede zijn in eigen rangen. En dat doe je door het negatieve te vermijden........ en het positieve te koesteren. Gesjoemel allerhande, racisme en 'België barst' zijn out. Liefde, empathie en begrip zijn in, net als 'de vervuiler betaalt'. Zalig Kerstfeest ! :-D |
Beatrix en Albert zijn geen Goden .....somige mensen denken dat wel......
|
Citaat:
|
Citaat:
Of nog beter volg de nieuwe soap, big brother, zelf he! Nu heb ik 100 berichten & mag ik stemmen. Of zijn de stemming& met kerst gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be