![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Links staat toch voor de dood niet ? Drugs , homofilie , pedofilie , suicidaal gedrag , zelfhulpgroepen etceterea , dat is links . Een hulpbehoevend zooitje . Enkel omdat mamma hen niet wou . En waarom ? Moeders weten ook wel wat ze doen . |
Citaat:
Citaat:
|
En de Nazi's waren rechts ?
Die sukkelachtige klompvoeten , vernietigd door Amerika . http://forum.politics.be/showthread.php?t=62069 |
Citaat:
|
Citaat:
Nazi's moesten samenwerken met hun volk en dan nog verloren ze de oorlog . Hoe erg kan iemand sukkelen . Het Nazisme leek wel een zelfhulpgroep . Elkaar vooruit helpen , en dan nog niets kunnen bereiken . Doet mij in alle opzichten aan het kommunisme denken : samen vechten tegen de vijand , en dan , failliet zonder dat ze het weten . Het blijft een links probleem , suicidaal gedrag . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt op , links staat voor abortus , legalisering van drugs , euthanasie , en dergelijks fraais .
Als linksen al iets willen bereiken moeten ze het in groep doen net zoals de Nazi's en de kommunisten . Al eens een linkse al iets alleen zien doen ? Geef ze een VZW en ze zijn vertrokken . Maar zonder VZW en dito zelfhulpgroep staan ze er niet . En beginnen ze te snuiven . |
Citaat:
Ben ik efkes geklopt ja . |
www.infeite.nl/2006/07/homos_zijn_risi.html
En let op mijn woorden , t'zal de schuld van de rechtsen zijn . |
U, Kaffer, bent kapotlachen, nu ja, ook niet te lang.
|
@kaffer : ni mogen wippen? ;-)
|
Citaat:
Het blijft opvallen . |
Nog niet veel echt politiek geëngageerde (echte) junks tegengekomen eigenlijk ;)
|
Citaat:
Je eigen zoon, gepakt aan de megadancing in Oostende voor drugsbezit en dealen. |
Citaat:
|
Ik moet nog de eerste linkse tegenkomen die het waagt het donkere in de mens af te keuren .
Je moet die muziek eens horen als je in een links café binnenkomt , muziek van oude hippie's , blues ... En die jongens snakken dus niet naar de dood ? |
waar luisteren rechtsen naar?
ahja, gabber en toestanden. linksen hebben gevoel voor kunst. rechtsen en kunst, dat gaat immers niet samen. |
Homoseksuelen begeven zich meestal ter linkerzijde van het spectrum .
De reden is eenvoudig , homoseksuelen hebben een aandachts-en kontactstoornis . Deze is niet weinig veroorzaakt door een gebrek aan aandacht die ze krijgen van hun moeder . Moeders voelen instinctief aan dat ze hun aandacht maar beter kunnen besteden aan hun kinderen die wel een toekomst hebben . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be