![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams Belang is springlevend, hier en daar zijn volop barsten in het Cordon Sanitaire. Die dingen halen natuurlijk de media niet.
Zo blijkt dat tijdens de geheime stemmingen een lid van het VB in een bepaalde raad terechtkomt :lol: (bv OCMW raad of politieraad) Voor het eerst zetelt er een Vlaams Belang-raadslid in de overkoepelende politieraad van Essen, Kalmthout en Wuustwezel. En zo zijn er nog tal van andere voorbeelden. |
Citaat:
VLAAMS BELANG ZETELT IN VAST BUREAU OCMW Rumst 06.01.2007 - Tijdens de installatievergadering van 2 januari 2006 werden de leden voor het OCMW gekozen. Met onze 5 gemeenteraadsleden hadden wij dus voldoende stemmen om 2 OCMW-raadsleden te verkiezen, namelijk... http://www.vlaamsbelangrumst.be/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ brugge leefbaar , ik heb u iets gevraagd in post 24 van deze eigenste thread waar ik nog geen antwoord op gevonden heb van u.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat artikel uit De Morgen niet aangebracht, niet mijn zaak dus. Ik heb het hier nog ergens liggen, twee bladzijden lang. Helemaal geen goesting om het in te scannen, het zou trouwens enkel voeding geven aan nog meer scheldpartijen. Nog een reden: als je nog niet begrepen hebt hoe het Blok in elkaar steekt, verloren moeite... |
Citaat:
Lees jij eigenlijk wel ooit een krant? Ik wordt al maanden platgebombardeerd met massa's berichten, voor en na oktober, eerst over de mogelijkheid van het "doorbreken van het cordon", en nu over allerlei OCMW-raden van allerhande boerendorpen. Ik had voordien nog nooit een artikel gezien over OCMW-raadsstemmingen, behalve dan op de regionale pagina's. Je zielige Calimero-complex over het grote mediacomplot begint echt belachelijk te worden. |
het belang is onschadelijk geworden, het cordon on de gemeentes is perfect gehandhaafd. de grote steden zijn voorgoed verloren (maar dat is dan weer de schuld van migranten bla bla enz)
hét cruciale moment is voorbij en de belangers (vooral de top) weet het maar al te goed. "de reactie van flupke terwijl hij niet wist dat hij nog opgenomen werd , spreekt boekdelen. " we zijn eraan" het cordon doet zijn job. brullen, schelden, illusies en dergelijke veranderen daar hoegenaamd niets aan. |
Citaat:
|
Citaat:
... nog krek hetzelfde als 20 jaar geleden. Droom gerust verder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be