![]() |
Ik zal mijn stem nooit aan Dedecker geven.
|
ik wel
|
Ik zou erop stemmen indien z'n vreemdelingen programma dezelfde is als VB.
Maw geen islam bullshit hier. Vreemd crapuul die moord en steelt straf laten uit zitten in land van herkomst. Wij moeten die typkes niet kweken. Alle illegalen die hier nu zijn, terug sturen. Niet willen aanpassen terug. Voor de vorige verkiezingen heb ik altijd gezegd dat ik eens VB ging stemmen. En dit enkel en alleen omwille van het vreemdelingen "problemen". Dus lijst Dedecker leunt daar het meest bij aan. Indien hij toch slap begint te doen ivm het illegalen problemen zoals de andere partijen. Dan stem ik weer VB. Aan de andere kant : als je VB stemt, stem je altijd goed om het illegalen probleem, islam invasie tegen te houden en eventueel op te lossen. |
Citaat:
|
Citaat:
't kan nooit nie té zijn, allé voor mij is 't té weinig, ... ;-) |
Citaat:
té is té! |
Misschien uit medelijden.
|
Of om de VLD te duvelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat noemen ze dan democratie. :lol::lol::lol: |
Neen
|
't Is maar een kleine peiling op een forum, maar toch interessant , de VLD verliest aan Dedecker het meest hier, maar het VB zal toch ook verliezen zo te zien! En ook NVA , die zo al niet veel te betekenen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit op een liberaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, maar ik vind het wel moedig dat hij deze verkiezingen nog ingaat als onafhankelijke om daarna te gaan uithuilen bij het Vlaams Belang dat hem graag ziet komen.
Een macchiavellistische postjes-jager doet me niks. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be