![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze het met diplomatieke middelen doen, zoals met S.A ( lees dit opnieuw, je vergeet snel ) , dan is het niet goed. Als ze het militair proberen, zoals Irak, dan is het ook niet goed. Zolang je maar dagelijks je portie anti-Amerikaans gezeik kunt plaatsen, hé? :-) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kune je mij nog eens de laatste druk van Europa tonen tegen de dictatuur in S.A? Laat staan van België? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Btw, de rest vd wereld is het gedrag vd VS in Irak kotsbeu. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen zijn toch zo ziek hé. |
BTW : ik wacht nog steeds naar het voorbeeld van iets of wat dat door Europa gedaan is om druk uit te oefenen op Saoedi Arabië ivm de mensenrechten. Laat staan België.
Iemand? Pietje bijvoorbeeld? |
Citaat:
Citaat:
Dingen zoals de Tien Geboden, de Sharia, etc...zijn voorbeelden van "hogere" wetten die nodig waren om orde te handhaven in de maatschappij toen de seculiere staat nog niet bestond. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En ik begrijp ook waarom deze dingen vervolgd worden in gelovige landen, hoe meer ongelovigen of anders denkenden hoe minder hun macht wordt. Draait het nog om godsdienst in die landen? Nee, enkel om macht. Kunnen gelovigen dit inzien? Nee denk ik. |
Citaat:
Saddam was een gruweldictator dat er bovendien niet voor terugschrok de rest van de wereld te bedreigen en zijn buurlanden aan te vallen, wat ze regelmatig heeft gedaan. Citaat:
Citaat:
2) Al is de rest van de wereld geen benchmark, je moet niet denken dat 'de rest van de wereld' denkt zoals jij. Maar dat wil je alleen maar, vandaar dat je dat gelooft. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be