![]() |
Citaat:
|
Ik. Mijn zelfrespect is dronken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Willen de Vlaams Blokkers eens verklaren waarom ze het zo erg vinden als al die allochtonen niet werken terwijl het Vlaams Blok werkgevers die vreemdelingen in dienst nemen wil beboeten!!!!!
Zeer consequent is dat niet he: aan de ene kant zitten zagen dat de allochtonen niet werken aan de andere kant proberen te verhinderen d�*t ze werken Dus: zijn het nu allemaal luiaards? of pakken ze ons werk af? :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Een werkgever neemt de beste elementen in dienst, met diploma, met ervaring, met kwalificaties, iemand die hij kan betrouwen, iemand op wie hij dagelijk kan rekenen enz... enz... meestal zijn dat Belgen :roll: Mister Michel Verschueren heeft altijd gelijk :roll: |
Citaat:
Je bent net in m'n val gelopen. En dan ben ik naïef. |
Citaat:
|
"Mijn directe omgeving geeft het beeld juist weer en de jouwe niet!"
Hilarisch, nu doe je het weer! :lol: |
Nee, het is natuurlijk allemaal de schuld van die racistische werkgevers. Het is gemakkelijk de schuld op een ander te schuiven dan moeten toe te geven dat die multicul niet werkt. Typisch links. :wink:
|
Over iets anders beginnen. Typisch rechts. Ofzo. Waar slaat dit allemaal op?
|
Citaat:
|
Als dan toch alle Belgen werken (of zonder probleem werk vinden) en het enkel de 'vreemdelingen' zijn die profiteren van onze sociale zekerheid, waarom (het Vlaams Blok) dan geen voorstander zijn van het afschaffen van (de verplichte) werkloosheidsuitkeringen?
Mij maakt het geen bal uit of die werklozen in Merksem, Bergen, Oostende, Parijs, Kaapstad, Mexico City, .... geboren zijn en ik zou niet weten waarom er verschil zou moeten zijn. Nu goed, waarschijnlijk zitten er hier nog mensen die geloven dat de werkloosheid zou verdwijnen als sneeuw voor de zon indien er hier morgen geen 'vreemdelingen' meer zouden zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
30,7% van de niet Europese allochtonen werkt!
En dat moet dan het grote nieuws van de dag zijn, want uiteraard klinkt 30.7% zeer laag. Dat is zo'n cijfer waardoor menig lezer de verkeerde conclusie kan trekken over die bevolkingsgroep. Hoe kom je dan aan dat cijfer? Door de totale allochtoonse bevolking te nemen in plaats van enkel de beroepsbevolking natuurlijk. De gepensioneerden, thuisblijvende vrouwen en kinderen worden allemaal gretig opgeteld bij de niet werkende allochtonen om dat cijfer toch maar zo laag mogelijk te krijgen. Poli-tactisch goed gezien mannen, maar de critische lezer trapt er niet in. |
Ik vrees dat de demografie van de allochtonen hier niet zo vriendelijk is TomB.
Namelijk, zelfs al tel je de pensioengerechtigende erbij dan is het nog een wanverhouding eigenlijk. Niet vergeten dat meeste 2 en zeker 3de generatie hun mogelijkheid tot dubbele nationaliteit gebruiken. |
Als ik in het kort de reacties in deze topic overlopen heb kan ik alleen maar besluiten dat vreemdelingen niet zo best zijn voor onze economie en onzer aller welvaart.
Waarom zijn er dan toch mensen die zich zo inzetten voor vreemdelingen naar hier te halen. Zijn dat niet allemaal misleide fantasten die geloven de wereld beter te kunnen maken door het voor ons slechter te maken? |
Citaat:
TUSsEN 15 en 64 jaar ! Ik veronderstel dat hetzelfde leeftijdscriterium gehanteerd werd voor de andere groepen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be