Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Welke partij zal blijven bestaan na de regionale verkiezing. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7941)

Spelev 4 januari 2004 12:38

De eenige die op deze poll staan die wel gemeenteraadsleden hebben is PvdA en LSP (LEEF later in kartel met LSP).

§tijn 4 januari 2004 12:43

SoLiDe bestaat ook !!!

Spelev 4 januari 2004 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Nogal een belachelijke poll, er is maar 1 partij die officieel bestaat! en dat is Groen.
Vraag moet zijn welke partij zal tot leven komen.

PvdA is nog en officieele partij en trouwens zelfs herkend door het VLaams Blok. De andere weet ik niet 100% zeker.

solidarnosc 4 januari 2004 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ajl
De eenige die op deze poll staan die wel gemeenteraadsleden hebben is PvdA en LSP (LEEF later in kartel met LSP).

We hebben geen gemeenteraadsleden. Leef heeft er wel in Herzele. Nu wat niet is kan nog komen. :wink:

Spelev 4 januari 2004 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:

We hebben geen gemeenteraadsleden. Leef heeft er wel in Herzele. Nu wat niet is kan nog komen. :wink:

Leef is toch bij LSP dus is het eigenlijk ook zetels van LSP LEEf wou met LSP in Alliantie.

solidarnosc 4 januari 2004 13:04

Citaat:

Citaat:

Leef is toch bij LSP dus is het eigenlijk ook zetels van LSP LEEf wou met LSP in Alliantie.

Nee, we hebben al samengewerkt tijdens de verkiezingen maar we zijn 2 verschillende organisaties.

Spelev 4 januari 2004 13:07

Citaat:

Citaat:

Nee, we hebben al samengewerkt tijdens de verkiezingen maar we zijn 2 verschillende organisaties.

Ach zo dan neem ik het terug en heef§t LSP geen zetels.

solidarnosc 4 januari 2004 13:16

Citaat:

Citaat:

Ach zo dan neem ik het terug en heef§t LSP geen zetels.

Nu, toch bedankt. :wink:

giserke 4 januari 2004 13:20

Citaat:

Citaat:

Nogal een belachelijke poll, er is maar 1 partij die officieel bestaat! en dat is Groen.
Vraag moet zijn welke partij zal tot leven komen.

PvdA is nog en officieele partij en trouwens zelfs herkend door het VLaams Blok. De andere weet ik niet 100% zeker.

we hebben het toch over de gewest verkiezingen hé?
wie van bovenstaande partijen heeft mandatarissen in het Vlaams parlement? 1 en dat is Groen.

giserke 4 januari 2004 13:24

Natuurlijk als we alle partijen en kartels die op gemeentelijk vlak bestaan beginnen te vernoemen, zult ge een paar DDR Ram op uwen computer mogen bijsteken, om de informatie te kunnen opladen.

solidarnosc 4 januari 2004 15:47

Citaat:

Natuurlijk als we alle partijen en kartels die op gemeentelijk vlak bestaan beginnen te vernoemen, zult ge een paar DDR Ram op uwen computer mogen bijsteken, om de informatie te kunnen opladen.

Is BRD ram ook goed? De DDR verkopen ze niet meer. :wink:

Vlaanderen Boven 4 januari 2004 20:28

Overleeft...het is soms toch triestig gesteld met de spelling op dit forum... :?

12 sec. of numarx 4 januari 2004 20:57

Beste Solide-man, vertel mich es wat Solide nu net anders zou doen dan een paarse coalitie?

Bruno* 4 januari 2004 21:09

Solide is het paars alternatief (voor paars). Een succesformule dus.

§tijn 4 januari 2004 21:25

Wij zijn radicaal tegen opportunisme en postjes-pakkerij.
En wij hebben zowel sociale als liberale standpunten, SoLiDe bewijst dat rood en blauw wel verzoenbaar zijn.
De paarse regering doet niet slecht, maar het kan VELE beter
Op SoLiDe stemmen is een POSITIEVE proteststem (en geen negatieve zoals op het Vl.Blok).

solidarnosc 4 januari 2004 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Overleeft...het is soms toch triestig gesteld met de spelling op dit forum... :?

Ja, wat een kaakslag voor Vlaanderen. Eerst een Surinaamse Nederlander die het het groot dictee wint en dan dit. Ik voelt het hier zitten duistere krachten achter. :wink:

Steenuil 5 januari 2004 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SH85
En over Groen!, ik denk dat de naam enkel veranderen niet voldoende is, het programma blijft behouden en echte nieuwkomers heb ik toch ook nog niet gezien.

Naam alleen veranderen is niet voldoende nee. Maar wees maar zeker dat er achter de schermen hard gewerkt wordt. Dua is voorzitter geworden, niet echt een vernieuwing, dat is waar. Maar er staan wel nieuwe mensen klaar om mee aan de kar te trekken.

Wat de andere partijen betreft: Veilig Blauw en Liberaal Appél zijn voor mij redelijk twijfelachtig. Zeker met de plannen van Coveliers. De anderen zullen wel blijven bestaan.

Steenuil 5 januari 2004 10:20

Citaat:

En wij hebben zowel sociale als liberale standpunten, SoLiDe bewijst dat rood en blauw wel verzoenbaar zijn.
Op SoLiDe stemmen is een POSITIEVE proteststem (en geen negatieve zoals op het Vl.Blok).

Dus moet ik op uw partij stemmen uit protest? Maar u zegt zelf dat u niet zo'n groot probleem hebt met rood en blauw? Hoe legt u dit uit?

Als ik trouwens dan toch wil protesteren, kan ik beter op het Blok stemmen want dan weet ik dat mijn stem nationaal gehoord gaat worden. Of zit ik er hier naast, SH85?

U bent radicaal tegen postjespakkerij en opportunisme. OK. Vraagje: wat had u gedaan als iemand van uw partij Chantal Pauwels zou heten? Of Temsamani? Vergeet de perceptie niet (is perceptie niet een beetje hetzelfde als oppotunisme).

Bruno* 5 januari 2004 14:32

Citaat:

Solide heeft een goede kans om het VB bij te benen in juni.

§tijn 5 januari 2004 14:55

Ik negeer uw idiote opmerking maar...
We zijn positeve protesteerders en geen doorbrengers van verderf en haat zoals het blok

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be