![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Binnenkort in Londen : Franse , Duitse en Nederlandstalige Verkeersborden ;-)
straks ook nog in het Chinees :-P |
Binnenkort in Amsterdam, Tilburg, Leeuwarden, Antwerpen, Keulen, München, Straatsburg, Parijs, Marseille, etc...
Straatborden in het Turks en Arabisch:evil: |
Citaat:
Nadien zijn er nog een hele reeks wetten gekomen die de autonomie van Aaland bevestigen en, met iedere wet, ook weer uitbreiden. De laatste is van 1990. De verschillende wetten stellen dat het Zweeds de enige taal is van onderwijs, administratie, politie, gerecht (Finstaligen hebben wel recht op een tolk en vertalingen), publieke en private opschriften, enz. Ook moeten alle producten die op de Aalandeilanden verkocht worden een Zweedstalig opschrift dragen (combinatie met Fins is hier toegelaten). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik snap dit niet : zijn Finnen dan echt zo toffe :hug: mensen of zo? Ik zou me direct verwachten aan een FDF (Finstalig Democratisch Front) dat overal aan die wetten probeert te peuteren, en beroep doet op vrijheid van vestiging binnen de Europese Unie (want voor zover ik de wetten van de EU ken, is dit niet legaal) Citaat:
Mag ik er als werkloze komen en een sociale woning in het Nederlands vragen? Ik snap dit niet, waarom worden wij als intolerant voorgesteld als ik zie dat die Zweedstaligen dat wel mogen doen?:? |
Citaat:
Ik vind dit wel overdreven aangezien er ook Franstaligen wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sta ervan versteld dat u, advocaat zijnde (dat beweert u toch), niet eens weet dat er in de Duitstalige gemeenten algehele faciliteiten bestaan voor de Franstaligen. Zoveel onwetendheid... |
Citaat:
Ik dacht trouwens dat bordjes zo essentieel waren voor flaminganten. Ze hebben ze altijd beklad als vandalen. |
Citaat:
Durft u ontkennen? Ongetwijfeld kunt u mij dan eens uitleggen waarom de CSP volgende tekst aan het begin van de verkiezingen verspreidde: Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be