![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Echte flikken die laten hun politiewagen toch niet leeghalen zeker ? die stampen daar of schieten daar toch op als er ene probeert om ne gevangene te bevrijden... waarvoor hemmen die matrakken en schietijzers gekregen ? 't is ook nie meer wat het geweest is, ge moet als autochtoon maar ne keer wa van uw oren maken tijdens een politie controle ze zullen u rap ne matrak in uwe nek kloppen ( en terecht overigens... ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er meer problemen mee dat er migrantjes autochtonen in de pan hakken uit hebzucht. Denk hierbij aan de zaak Mombaerts, Joe Van Holsbeeck, ... Of als die migrantjes autostook gaan doen zoals in Frankrijk. Dan beschouw ik dat als een probleem. Zolang ze zichzelf maar opruimen, kan ik het enkel toejuichen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Simpel toch. Eén ding schrikt hen af: de bak invliegen in hun land van oorsprong. Maar onze politiekers zullen daar wel wat over leuteren en zorgen dat het slechts om enkelingen blijft gaan. En dan heb je nog de "Belgen" onder hen... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook de indruk dat die nie meer bestaan, ... Het begint al met dat belachelijk smurfen uniform en da voos baseball klakske, daar lachte als doorgewinterde crimineel toch gewoon mee, ... straffer ze mogen niet eens iets zeggen of doen, of Mr Crimineel zijn rechten worden geschonden... Geeft de flikken ne stevige matrak en een licence to klop, da zal er al wa beter op trekken. |
Citaat:
Het is dus niet de look die de agent maakt, maar de code die hij moet hanteren. Als het aan mij lag, zou er ook niet met waterkanonnen, maar met scherp op herrieschoppers geschoten mogen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge kunt natuurlijk ook het gevangenisregime van ginds naar hier importeren op zich geen slechte zaak lijkt me. Laat de familie maar opdraaien voor hun eten, drinken en hygiene... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allemaal dankzij onaangepaste creaturen uit voornamelijk de noordafrikaanse regio.... Inpakken dus en terugsturen. Ik word hoe langer hoe extremer!!! |
Citaat:
messentrekkers in de jaren '70 waren vroeger de Italianen (zuiderse en de sicialianen !) |
Citaat:
Eigenlijk komt het hierop neer, doordat er met bepaalde mensen nogal wat problemen zijn bekijken vele autochtonen alle arabieren scheef, ze maken geen onderscheid, een arabier vinden ze per definitie een smeerlap. Nogal wat niet-noord-afrikaanse arabieren vinden dat Marokkanen daarvoor verantwoordelijk zijn. |
Citaat:
10 politiemannen tegen 100 allochtonen : laat ze maar lopen... kom, we gaan een paar parkeerboetes uitschrijven ! ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be