![]() |
Ach,ik hoor hier,Turkije,en openbare diensten...... GEEN HOOFDOEK !!!!! (ik hoop dat ik nieumand persoonlijk aangevallen heb.....)
|
Mensen met schaamhaar op hun hoofd horen niet thuis aan het loket. Dat is géén zicht!
Ook niet als ze er een flanellen onderbroek overtrekken. alhoewel? dat was toch niet verboden dacht ik? Ik heb nergens gelezen dat men niet men flanellen onderbroeken op het hoofd achter de balie mocht zitten. Misschien is dat voor die hoofdschaamhaarmeisjes nog de oplossing? En Stevennr1 gaat er ook geen probleem van maken, denk ik. |
Citaat:
En daar bovenop komt dan nog de regelgeving in ons land die door iedereen moet nagevolgd worden, moslimas met hoofddoeken inbegrepen. Hoe leg je uit dat sommige vrouwen en meisjes soms van de ene week in de andere met een hoofddoek beginnen rond te lopen??? Allah is hen verschenen? |
Zegt u het eens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou iemand die op een openbare functie werkt geen tekenen van zijn/haar geloof mogen dragen? stad antwerpen kan haar neutraliteit ook behouden via institutioneel plurialisme. Simperaal gesteld: als iedereen moslim, katholiek, jood, atheïst ... uiting mag geven aan z'n geloofsovertuiging is 'het stad' opnieuw neutraal want alle overtuigingen zijn evenwaardig naast elkaar aanwezig. En dit zou ook veel meer uiting geven aan het recht op vrije beleving van je godsdienst (bestaat immers ook nog), dan die regelteverij van vandaag.
|
Voor rood gespuis, speciaal deze vermelding :
"De moslims hebben niets te verliezen dan hun ketenen. Zij hebben een wereld te winnen." Daar al eens bij stilgestaan ????? |
Citaat:
Volgens U komt dat de "neutraliteit" van 't stad tegemoet? |
Citaat:
|
Citaat:
En alle wetten in de moslimlanden zullen wel ok zijn waarschijnlijk. En wie ze niet volgt is daar een held, kort daarop zonder handen en hoofd of zo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is overigens niet alleen een hoofddoek dat niet toegelaten is, ook mensen vol tattoo's/piercings/voetbalshirts van Beerschot/GBA of een andere voetbalploeg moeten zich aanpassen aan het reglement van de stad. Mensen vertegenwoordigen de stad Antwerpen en dienen bijgevolg neutraal te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom dragen de moslim-mannen die aan 't stad werken geen tekenen van hun geloof op het werk?
|
Citaat:
2 Als iemand halstarrig het arbeidreglement weigert na te leven is het inderdaad hun verantwoordelijkheid als zij daardoor worden afgedankt. Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be