bruut geweld |
20 maart 2007 14:58 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
(Bericht 2539894)
Ik betwijfel ernstig of BBTK of ACOD zal staan springen om deze mevrouw ter hulp te snellen. Ik heb ook mijn twijfels of de rechtsbijstandspolis van 6000 frank per jaar zal volstaan om haar jaren voor de rechtbank te verdedigen. Vraag is of dat uiteraard nodig zou moeten zijn. .
|
ik twijfel daar echter NIET aan vermits de voorwaarden bij de vakbonden duidelijk zijn voor bijstand. De doorsnee rechtsbijstandpolis heeft een dekking voor gerechts/advocaat/expertkosten tot 25 000 -35 000 euro.
Ruimschoots voldoende , het zijn hier geenzins Amerikaanse toestanden.
Ik twijfel er nu eveneens niet aan dat je GEEN benul hebt waarover je spreekt.
Citaat:
Wat de taliban, het links/rechtse denken hiermee te maken hebben is mij idem een raadsel.
|
Vermits je ZELF die tegenstelling als een mantra herhaalt, zou het je nochtans duidelijk moeten zijn.
Citaat:
Waarschijnlijk gaat het over een dame die haar werk goed probeerde te doen en plots haar hoofd stootte tegen een bepaald politiek plafond met een mening die niet strookte met die van de machtshebbers. Maar ja, dan zeg jij dat ze maar niet neoliberaal moet zijn en er zelf niet mag over nadenken hoe de samenleving georganiseerd zou moeten zijn. Daar gaan haar opgroeiende kinderen spijtig niet mee geholpen zijn
|
volgens die neoliberale doctrine had ze zich maar moeten indekken en voor zich zorgen. Individuele vrijheid en verantwoordelijkheid. ze mag niet alleen nadenken over dat neoliberalisme ze wordt er nu met geconfronteerd, bevalt haar niet echt precies....
|