![]() |
Hij eiste een verkiezbare plaats... terwijl hij nog 2 parlementaire mandaten heeft tot in 2009. De slokop....
|
Citaat:
Bart De Wever! (2de plaats Antwerpen en voor zijn verraad waarschijnlijk beloont met een mooie ministerpost) Yves Leterme (zelfs minister-president ... 1ste plaats Senaat wsl) Filip De Winter (Lijstduwer Antwerpen) Marie-Rose Morel (Vlak voor Flupper) Vera Dua (1ste plaats Senaat) Patrick Janssens (Lijstduwer Antwerpen) ... 'T is duidelijk dat mijn collega's hun eigen partijen niet goed kennen :-P ... de slokoppen :lol: |
Dedecker moest toch voor iets goed zijn in de politiek. :)
|
Sp.a-senator Jacinta De Roeck deed dus goede zaken voor haar partij toen ze een handtekening zette om de LDD als partij bij de verkiezingen toe te laten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Valt me op dat op dit forum vooral op elkaar gereageerd wordt. |
Citaat:
Voor sommigen betekent democratie nog iets. Ik zou aan eender welke partij die handtekeningen geven en elke rechtgeaarde democraat zou dat moeten doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit soort analyses "maakt" meer een trend dan dat het een trend "beschrijft."
Peilingen maken resultaten omdat ze het gedrag van de kiezers beïnvloeden. Zo ook bij deze "peiling." Er wordt onmiddellijk gesteld dat LDD de kiesdrempel niet haalt (er zijn nochtans nog geen verkiezingen geweest.) Er wordt aangenomen dat het resultaat van de "peiling" overeen zal stemmen met dat van de verkiezingen. Het doel? Dat weet ik niet, dat hangt af van de opdrachtgever. Ik weet enkel dat na dit soort "analyse" VB, VLD en CD&V-NVA kiezers niet meer geneigd zullen zijn op op LDD te stemmen. Volgens mij ondermijnt dit soort analyses meer de democratie dan dat het de democratie uitdiept. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde hebben we meegemaakt bij de N-Va, alleen waren er toen 2 partijen die volgens de peilingen de drempel niet gingen halen (AGALEV en N-Va). Opgelet mensen durven stemmen voor de underdog en dan maakt LDD wel een kans. |
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet niet dat er ondertussen ook al een Judoka op de lijst staat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be