Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   BUB op la une (https://forum.politics.be/showthread.php?t=87811)

Knuppel 15 april 2007 09:09

Als ze 'anti-Flamouche' zijn hebben ze toch iets gemeen met de rest. Meer dan iets bubachtigs kan die betoging dus niet worden.
Afijn. Ik krijg mijn tijd zonder ook heel goed om.

DebianFox 15 april 2007 09:21

heh ik wil mij registreren op dat forum maar ik krijg:

Citaat:

Désolé, mais cette adresse e-mail a été bannie.

Knuppel 15 april 2007 09:28

LOL!
Er wordt blijkbaar al meteen bewezen wat Stab zei. Ze merken ergens aan dat je een 'Flamouche' bent en sturen je met een exuustruus de laan uit.

DebianFox 15 april 2007 09:37

raar, ze kunnen aan mijn emailadres nochtans niet afleiden dat ik een Vlaming ben

of misschien is het omdat ik Engels koos als taal :p

Knuppel 15 april 2007 10:59

Citaat:

misschien is het omdat ik Engels koos als taal
Denk je dat een Franstalige dat zou doen? 8-)

barteke 15 april 2007 11:51

interessante topics daar.. Vaak ook hetzelfde gezaag als hier alleen omgekeerd
http://www.voxlatina.com/forums/viewtopic.php?t=2698

evilbu 15 april 2007 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2607837)
heb ik wel goesting in:-D

Euh die kerels willen vaak ook Brussel en Voeren meenemen...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2607401)
http://www.rtbf.be/info/societe/ARTICLE_058548
Dit is het enige dat ik bij de rtbf over "BUB" vindt, iets over die betoging in Brussel, je weet wel, dat marginale clubje belgicisten dat naar het Koninklijk Paleis trok.... en niet welkom was :rofl::twisted:

vind :oops:

Knuppel 15 april 2007 12:03

Ver-schrik-ke-lijk!
Een dt-fout op een forum!!!

Essevee_VL 15 april 2007 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2608291)
Ver-schrik-ke-lijk!
Een dt-fout op een forum!!!

Over een dt-fout wordt er geklaagd maar over het heersend tussentaaltje op dit forum wordt er geen woord over gerept!

evilbu 15 april 2007 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 2607419)

En Duits?

:rofl::twisted:

Ambiorix 15 april 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2608287)
Euh die kerels willen vaak ook Brussel en Voeren meenemen...

dat verandert de zaak natuurlijk.:?

Essevee_VL 15 april 2007 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2608325)
En Duits?

:rofl::twisted:

Eintracht macht Macht!

evilbu 15 april 2007 12:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 2608354)
dat verandert de zaak natuurlijk.:?

De partij van Gendebien windt er geen doekjes om : Brussel is een WAALSE stad, opgericht door Waalse inwijkelingen, waarmee de banden veel te zwak zijn. En de taalgrenzen zijn louter administratieve grenzen die gedicteerd zijn door de Vlamingen en dus moeten er referenda komen in Vlaamse gemeenten (zoals in de Rand)
:x

Essevee_VL 15 april 2007 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2608385)
De partij van Gendebien windt er geen doekjes om : Brussel is een WAALSE stad, opgericht door Waalse inwijkelingen, waarmee de banden veel te zwak zijn. En de taalgrenzen zijn louter administratieve grenzen die gedicteerd zijn door de Vlamingen en dus moeten er referenda komen in Vlaamse gemeenten (zoals in de Rand)

Kijk Dhr. Evilbu, U moet zich niet druk maken over Waalse of verfranste Vlaamse onzin. Het is slecht voor uw gezondheid en maakt die mensen die het leven niet waard zijn sterker!

Essevee_VL 15 april 2007 12:48

Citaat:

De vastlegging van de taalgrens was een doorlopende opeenvolging van verliezen voor Vlaanderen maar grotendeels Nederlandse tongval sprekende gemeenten die in een Franse provincie lagen gingen naar Vlaanderen om zo tot een redelijk rechtvaardige toestand te komen. Ik heb verschillnde keren de lijst van verliezen van Vlaanderen bij de vastlegging van die taalgrens weergegeven.

stab 15 april 2007 13:59

Je mag niet vergeten dat Waalse rattachisten net zo taalimperialistisch , zeg maar taalvampiristisch zijn als hun taalgenoten van la grande mère patrie.
Het is de geschiedenis geweld aandoen de Walen eveneens als slachtoffers vd Belgische Staat te beschouwen.

Jaani_Dushman 15 april 2007 14:14

Citaat:

Volgens Gendebien is Brussel een FRANSE stad, net als Namen of Charleroi. Hij is dan ook een rattachist, en geen Waals-nationalist.

Hans1 15 april 2007 15:56

Ik heb hem een maand geleden gevraagd hoe hij de 1% separatisten in Zuid-België ging verdelen onder Waalse independentisten en attachisten. Hij heeft me nog altijd niet kunnen antwoorden.

Hans1 15 april 2007 15:57

Toch grappig dat flaminganten willen dat Brussel een Franse stad wordt.

Essevee_VL 15 april 2007 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2608510)
Je mag niet vergeten dat Waalse rattachisten net zo taalimperialistisch , zeg maar taalvampiristisch zijn als hun taalgenoten van la grande mère patrie.
Het is de geschiedenis geweld aandoen de Walen eveneens als slachtoffers vd Belgische Staat te beschouwen.

Zeer juist!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be